اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش اطلاعات سپاه شاهرود انجام شد

کشف سردخانه بزرگ فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی در شاهرود

سردخانه بزرگ فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی در شاهرود با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شاهرود کشف شد.

کشف سردخانه بزرگ فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود امروز گفت: عوامل اطلاعات سپاه شاهرود طبق بررسی‌های لازم و با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان، سردخانه حاوی مواد پروتئینی را کشف کردند.

احمد حسین‌پور گفت: این سردخانه به نگهداری محصولات کشاورزی مجاز بود؛ اما مواد پروتئینی و لبنیاتی فاقد تاریخ و برچسب لازم در آن نگهداری می‌شد.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش نارضایتی‌های مردمی، درخواست مردم فهیم شهرستان در این خصوص و ابلاغیات لازم، سپاه شهرستان شاهرود ورود به حوزه اقتصادی و برخورد با تخلفات در این حوزه را در اولویت کار خود قرار داده است.

حسین‌پور ضمن تشکر از همکاری شهروندان در راستای اطلاع‌رسانی، خواستار تماس با تلفن 114 و ارائه گزارش‌ها شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: در سردخانه فوق انواع مختلف مواد پروتئینی و گوشتی ازجمله مرغ، گوشت برزیلی، ماهی، کله‌پاچه، بلدرچین، کره حیوانی، خرما و اقلام دیگر نگهداری می‌شد که ضمن پلمب محل فوق، مقرر شد تا پس از دستور مقام قضایی موارد انبار شده معدوم شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول