اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی مطرح کرد

نیاز امروز کشور به مدیران اثربخش/ کمبود منابع دلیلی برای توقف در مسیر توسعه کشور نیست

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی گفت: مدیران اثربخش با شناخت مشکلات امروز و اشاعه فرهنگ کار گروهی و مشارکت همه، بهره‎وری را افزایش می‎دهند.

نیاز امروز کشور به مدیران اثربخش/ کمبود منابع دلیلی برای توقف در مسیر توسعه کشور نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، زهرا اربابی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان اظهار کرد: باید با عزت و اقتدار در برابر زیادی‎خواهی دشمنان ایستادگی کنیم، واقعه عاشورا سبب ایحاد عزتمندی برای مملکت و دین و مردم شد و فرهنگ ایثار و گذشت را نهادینه کرد و ترویج این ارزش‎ها می‎تواند برای همه ما کارساز باشد.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات نیاز به افرادی داریم سخت‎کوش که پا به میدان در بخش‎های مختلف پا به میدان بگذارد و این ویژگی‎ها در هر موقعیت شغلی اگر به درستی از این افراد استفاده کنیم کمک کار ما خواهد شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی ادامه داد: مسیر درست برای توسعه در حال طی کردن بودیم ولی بداندیشان خارج و کج‎اندیشان داخلی سبب شدند که مشکلاتی در کشور به‎وجود بیاید.

اربابی به پویایی و شناخت دقیق مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: پویایی در جهت حرکت به سمت تحولات جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد و این پویایی در سطح مدیران و ساختارهای ما باید شکل گیرد.

وی گفت: مدیران اثربخش با شناخت مشکلات امروز و اشاعه فرهنگ کار گروهی و مشارکت همه، بهره‎وری را افزایش می‎دهند و امروز به این مهم در شرایط سخت نیاز داریم و باید به فعالیت‎ها سرعت ببخشیم و چابکی لازم را داشته باشیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی با اشاره به محدودیت منابع افزود: همه ما به کمبود منابع در کشور واقف هستیم ولی این موضوع دلیلی نمی‎شود که ما در مسیر توسعه متوقف شویم و شناخت چین شرایطی مسائل اولیه در مدیریت بحران است.

اربابی یادآور شد: اگر مدیری بدون اینکه اثر مثبتی برای سازمان و یا جامعه داشته باشد میزی را اشغال کند صحیح نیست و این موضوعاتی است که همواره در سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی کشور بارها با خود مرور می‎کنم.

وی افزود: امروز مراسم قدردانی و تکریم از مدیر جوانی است که از سطح کارشناسی به مدیریت سازمان ارتقاء‎ یافته و امروز بنا است که از زحمات مجدانه آن تشکر کنیم و قطعاً با توجه به ظرفیت‎هایی که دارد در جایگاه بالاتر در سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی کشور از آن استفاده خواهیم کرد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی افزود: امیدواریم مدیر جدید مدیریت و برنامه‎ریزی استان با توجه به قابلیت‎های استان و تکیه بر مشارکت همه‎جانبه، تعامل و همسویی با مدیریت عالی استان در مسیر توسعه و حل مشکلات استان گام بردارد و اثرگذاری بیشتری برای تحقق اهداف سازمان در استان داشته باشد.

اربابی استان گلستان را یک استان متنوع از اقوام دانست و گفت: با فرهنگ قومیتی و مذهبی آشنا هستم و اعتقاد دارم این تنوع یک فرصت برای استان گلستان است و برای اجرایی شدن برنامه‎های استان می‎توان از خرد جمعی نخبگان در سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان بهره برد.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول