اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

امام جمعه ملایر:

برخی می‌خواهند آمریکا را فرشته نجات جلوه دهند

امام جمعه ملایر با بیان اینکه برخی دنبال این هستند آمریکا را فرشته نجات جلوه دهند گفت: به فرض دینمان و انقلابمان به کنار؛ وجدان بیدار و عقل سلیم چگونه قبول می‌کند کشوري که قبل و بعد از انقلاب چه در اين کشور و چه در کشورهای دیگر ظلم و ستم کرده را به عنوان فرشته نجات بپذیریم؟.

برخی می‌خواهند آمریکا را فرشته نجات جلوه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری بعد از ظهر امروز در جمع گردان‌های بسیجی ملایر در مرحله دوم رزمایش اقتدار سپاهیان عاشوراییان محمدرسول الله(ص) اظهار کرد: همه کسانی که در راه انقلاب اسلامی و ولایت به شهادت رسیدند قربانی کینه‌‌توزی‌ها و دشمنی‌های آمریکا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پایان شهریورماه 59 رژیم بعثی عراق جنگ نابرابری را با حمایت اربابانشان بر نظام اسلامی تحمیل کرد گفت: در تمام این  جنگ‌ها و ظلم‌ها آمریکا یا طرف اصلی قضیه بوده و و به صورت مستقیم حضور داشته و یا با حمایت‌ از جنگ‌طلبان دشمنی خود را نشان داده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه نسل جوان باید با حوادث تاریخی آشنا شوند و نگذارند جنایات آمریکا در پیچ و خم زندگی فراموش شود افزود: اگر این جنایات فراموش شود ما در شناخت دوست و دشمن دچار اشتباه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه قبلاً همه کشور و افراد رژیم ستمشاهی در اختیار اهداف آمریکا بودند و بدون اجازه این کشور کاری نمی‌کردند گفت: آمریکا فرعون منطقه است و دنبال ظلم و ستم و تعدی بر مردم منطقه.

برقراری با بیان اینکه موسی زمان، امام راحل، تخت و بخت این فرعون را از کشور بیرون انداخت و در مقابل آن ایستاد تصریح کرد: امام راحل به پشتیبانی بسیجیان مخلصی که تربیت‌یافته مکتب اهل بیت(ع) بودند توانستند فرعون زمان را  از این کشور بیرون برانند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ثابت کرد قرآن و دین مافوق همه قدرت‌هاست، افزود: امام(ره) آمریکا را نه فقط شیطان که «شیطان بزرگ» خطاب کردند چراکه علاوه بر وسوسه و فریب، دنبال ظلم، غارت و چپاولگری ملت‌هاست.

امام جمعه ملایر نمونه وسوسه و فریب آمریکا را مسئله برجام دانست و تصریح کرد: آمریکا برجام را نقض می‌کند و دوباره دعوت به مذاکره می‌کند؛ ما باید بدانیم که فتنه آمریکا بزرگتر از فتنه ابلیس بوده و جمله امام خمینی(ره) درباره آمریکا کامل و بی‌نقص است.

وی با بیان اینکه برخی دنبال این هستند که آمریکا را فرشته نجات جلوه دهند گفت: به فرض، دینمان و انقلابمان به کنار؛ وجدان بیدار و عقل سلیم چگونه قبول می‌کند کشوری که قبل و بعد از انقلاب چه در این کشور و چه در کشورهای دیگر ظلم و ستم کرده را به عنوان فرشته نجات بپذیریم؟.

برقراری با اشاره  به فتنه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدات امروز دشمن علیه ملت ایران افزود: امروز باید در کشور همایش اقتدار را راه انداخت و همایش اقتدار ملت ایران امروز در سه موضوع مهم اقتصاد مقاومتی، علم‌اندوزی و روحیه انقلابی خلاصه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز باید با اتکا به داشته‌ها، روحیه انقلابی و بهره‌گیری از توان جوانان پویا مشکل بیکاری را حل کنیم و اجازه ندهیم ارزش پول کشور پایین بیاید گفت: باید با توان و علم‌آموزی بیشتر ارزش اقتصادی کشورمان را حفظ کنیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه مسوولان ما باید قدردان جوانان بسیجی باشند و آنها را تکریم و تعظیم کنند، یادآور شد: اینها همان شجره طیبه‌ای هستند که هرگاه اسلام و ارزش‌ها نیاز به دفاع داشت، سینه سپر کردند و مدافعان حرم ما سند عزت‌بخش این سخن هستند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ماه عزاداری سیدوسالار شهیدان تصریح کرد: هرگاه در طول انقلاب به ماه محرم رسیدیم دشمن نتوانست غلطی کند و اگر غلطی کرد رسوا شد که نمونه آن فتنه 88 بود.

برقراری گفت: کسانی که هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند وقتی به ماه محرم رسیدند با به آتش کشیدن خیمه امام حسین(ع) در حقیقت حیات سیاسی خود را آتش زدند و هویت پلید خود را به همه نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در این برهه از زمان دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند اما بدانند امام حسین(ع) پای کار است و ما به برکت وجود ایشان، یزیدیان زمان را شناخته‌ایم.

امام جمعه ملایر ضمن تقدیر از حضور جوانان بسیجی در همایش اقتدار محمدرسول‌الله خاطرنشان کرد: تا جوانان ما صاحب روحیه انقلابی هستند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی بر حفظ وحدت، همدلی و افزایش بصیرت در این برهه حساس تاکید کرد و گفت: با وحدت و همدلی و با کمک  مسؤولان از این مشکلات عبور می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار سپاهیان عاشوراییان محمدرسول الله(ص) اظهار کرد: این رزمایش از نهم شهریورماه آغاز شده و تا 29 شهریور ماه ادامه دارد.

داوود ابراهیمی با اشاره به اینکه  این رزمایش در سه مرحله اجرا می‌شود گفت: این رزمایش در مرحله نخست از 12 شهریورماه با حضور 40 گروه جهادی کلید خورده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش نیز 17 و 18 شهریورماه با حضور گروه‌های بیت‌المقدس در حال اجراست افزود: 6 گردان شامل پنج گردان برادران و یک گردان خواهران در این همایش حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه این همایش تا صبح فردا 18 شهریورماه ادامه دارد گفت: هدف از اجرای این رزمایش؛ نمایش توان و اقتدار بسیجیان در مقابله با دشمن است.

وی با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش در استان با حضور بیش از 20 هزار نفر از یگان‌های نمونه و بسیج محلات خاطرنشان کرد: مرحله سوم رزمایش نیز با حضور 4 هزار نفر از بسیجیان ملایر مهرماه در استان برگزار خواهد شد.

 انتهای  پیام/89013/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول