اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بامداد امروز رخ داد

حادثه در گردنه آهوان/ 4 کشته و مجروح در تصادف اتوبوس با تریلر

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه حوادث اخیر در راه‌های این استان پنج کشته و 6 مجروح داشته، از برخورد اتوبوس با تریلر در محور سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه راننده اتوبوس در دم فوت کرد و سه نفر هم مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

حادثه در گردنه آهوان/ 4 کشته و مجروح در تصادف اتوبوس با تریلر

تقی کبیری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح حوادث اخیر جاده‌ای در محورهای استان اظهار کرد: ساعت دو و 30 دقیقه بامداد امروز، یک دستگاه اتوبوس ولوو که از نزدیکی مرز حرکت می‌کرد و حامل اتباع افغانستانی بود، در محور سمنان دچار حادثه شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در کیلومتر 31 محور سمنان-دامغان در گردنه آهوان به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: متأسفانه راننده اتوبوس در دم فوت کرد و سه نفر هم مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

کبیری با اشاره به حادثه‌ای دیگر تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پژو در کیلومتر 40 محور سمنان- دامغان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی از محور خارج شد.

وی افزود: این خودرو با سقوط به داخل پل، متأسفانه شاهد حادثه ناخوشایندی بود و در آن، چهار نفر فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: این حادثه برای یک خانواده چهار نفری متشکل از پدربزرگ، مادربزرگ و یک مادر و کودک که از تهران به مقصد شاهرود حرکت می‌کردند، رخ داد.

کبیری بیان داشت: متأسفانه به علت قابل مشاهده نبودن خودرو کسی متوجه این حادثه نشده بود و خانواده سرنشینان خودرو پس از آنکه آنان پاسخگوی تماس‌های آنها نیستند، موضوع را به پلیس گزارش کردند و پلیس جستجو را برای پیدایش این خانواده آغاز کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه مأموران خودروی آنان را در حالی که هر چهار نفر فوت کرده بودند، در زیر یکی از پل‌های این محور پیدا کردند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بارها تذکر داده‌ایم که رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند، اظهار کرد: رانندگان باید در هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند و تحت هیچ شرایطی در زمان خواب‌آلودگی ادامه مسیر ندهند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول