اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

حجاب بانوان ورزشکار ایرانی پشتوانه عزت کشور است/ به دنبال تعمیق دیپلماسی ورزشی هستیم

معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بانوان ورزشکار با حجاب و متانت خود در عرصه‌های بین‌المللی پشتوانه هویت و عزت ورزش جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجاب بانوان ورزشکار ایرانی پشتوانه عزت کشور است/ به دنبال تعمیق دیپلماسی ورزشی هستیم

فریبا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: ایثارگربودن یکی از مسائل مهمی است که  هرکس پا به عرصه ورزش در مدیریت اجرایی می‌گذارد آنرا لمس می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افتخار آفرینی بانوان ورزشکار در عرصه‌های بین‌‌المللی گفت: امروز ما قدردان همه بانوان ورزشکاری هستیم که با حجاب و متانت خود در عرصه‌های بین‌المللی پشتوانه هویت و عزت ورزش جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون توسعه امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سیاست‌های کلی وزارت ورزش در مسیر توسعه ورزش بانوان بیان کرد: یک بعد توسعه ورزش بانوان، ورزش به شکل فردی است، یعنی اینکه تک تک افراد در زندگی فردی خود به این نتیجه برسند که روزانه حداقل 30 دقیقه ورزش را در برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد دوم ورزش خانواده محور و  بعد دیگر آن ورزش برای اقشار خاص و ورزش‌های محله محور است.

محمدیان از برنامه تعمیق دیپلماسی ورزشی سخن گفت و افزود: در بخش کلان ورزش به دنبال تعمیق دیپلماسی ورزشی با حضور فرهیختگان در عرصه بین‌المللی هستیم.

وی اذعان کرد: در برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان تمامی سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرها و روستاها به سمتی می‌رود که زنان و مردان بتوانند به درستی از آن برای ایجاد تفریح سالم استفاده کنند.

معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص نقش پررنگ بانوان در بازی‌های 2018 جاکارتا گفت: اتفاقی که در بازی‌های آسیایی رخ داد باعث افتخار و غرور ما هست دختران ما تا آخرین لحظه جنگیدند و وفادار بودند و استان فارس نیز در بحث بازی‌های آسیایی نقش ارزنده‌ای داشت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول