اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

کارآمدتر شدن نظام خدمات‌رسانی نتیجه ارزیابی دستگاه‌ها است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: کارآمدتر شدن نظام خدمات‌رسانی در جامعه نتیجه ارزیابی دستگاه‌ها است.

 کارآمدتر شدن نظام خدمات‌رسانی نتیجه ارزیابی دستگاه‌ها است

وی با اشاره به اینکه در سال 1392 فضای ذخیره‌ای گندم در استان زنجان 500 هزار تن بوده است؛ اضافه کرد: این فضا در سال 1396 به 560 هزار تن رسیده است.
طهماسبی با اشاره به اینکه در سال 1392 بزرگراه‌های استان زنجان شامل 65 کیلومتر بوده است؛ ادامه داد: این میزان در سال 1396 به 113 هکتار رسیده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با اشاره به اینکه خطوط انتقال برق در استان زنجان در سال 1392 شامل 80 کیلومتر بوده است؛ خاطر نشان کرد: این خدمات به 870 کیلومتر در سال 1396 رسیده است.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی ۶.26 متر مربع بوده است؛ اضافه کرد: این سرانه در سال‌جاری به 6 متر مربع رسیده است.
طهماسبی با اشاره به اینکه تعداد آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال 1392 تعداد 112 آموزشگاه بوده است؛ بیان کرد: این تعداد در سال 1396 به 120 آموزشگاه رسیده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان زنجان در سال 1392 شامل 45 هزار نفر بوده است؛ بیان کرد: هم‌اکنون 48 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان زنجان فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال 1392 تعداد 164 هزار نفر زیر پوشش مستمری تامین اجتماعی بوده است؛ ادامه داد: این میزان در سال‌جاری به 180 هزار نفر رسیده است.به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ شهرام طهماسبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: چند سالی است که بحث ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی مطرح شده و در استان زنجان چهاردهمین جشنواره شهید رجایی برگزار شده است. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزیابی از دستگاه‌های دولتی با رویکرد برنامه‌ریزی انجام می‌شود؛ بیان کرد: یکی از اقداماتی که در برنامه‌ریزی مورد توجه قرار گرفت بحث پایش و ارزیابی است تا نتیجه و آسیب‌ها؛ کاستی‌ها و موانع فعالیت‌ها مشخص و ظرفیت‌های مغفول شناسایی شود. 
وی با اشاره به اینکه با ارزیابی؛ استانداردسازی اقدامات اتفاق می‌افتد؛ بیان کرد: تحلیل چندین دوره ارزیابی می‌تواند ما را به استانداردها نزدیک کند. 
طهماسبی با اشاره به عمر بالای برنامه‌ریزی در کشور عنوان کرد: عمر ارزیابی در این حوزه پایین است. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه دو محور برای ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره رجایی در نظر گرفته شده بود؛ بیان کرد: بخشی از این ارزیابی‌ها بین دستگاه‌ها مشترک و برخی ارزیابی‌ها اختصاصی دستگاه‌های مختلف است. 
وی با اشاره به ارزیابی دستگاه‌ها براساس 29 شاخص ادامه داد: 72 زیر شاخه نیز در این شاخص‌ها دیده شده است. 
طهماسبی با اشاره به اینکه ارزیابی از دستگاه‌ها از بهمن‌ماه آغاز شده بود و تا مرداد‌ماه ادامه داشت، افزود: قریب به 40 ارزیابی شاخص‌های اختصاصی و عمومی دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با اشاره به اینکه ارزیابی بین دستگاه‌ها در استان و دستگاه‌ها در زیر مجموعه یک وزارتخانه وجود دارد؛ اضافه کرد: کارآمدتر شدن نظام خدمات‌رسانی در جامعه نتیجه ارزیابی دستگاه‌ها است. 

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول