اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با فارس خبرداد

بررسی طرح استیضاح شریعتمداری مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اعلام کرد طرح استیضاح شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می‌شود.

بررسی طرح استیضاح شریعتمداری مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر صنعت با 70 امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد و هیأت رئیسه نیز این طرح را هفتم شهریورماه برای بررسی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع داد.

وی افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اولین فرصت بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار خود قرار خواهد داد که به نظر می‌رسد این طرح بعد از پایان تعطیلات تابستانی پارلمان و در مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون جلسه‌ای بین استیضاح‌کنندگان و وزیر صنعت برگزار شده است یا نه؟ گفت: از طرف وزارتخانه درخواست شد که جلسه‌ای برگزار شود ولی ما نپذیرفتیم.

وی در پایان در همین باره توضیح داد: ما می‌خواهیم روال قانونی را طی کنیم، مذاکره، صحبت و رایزنی مال قبل از ارائه طرح استیضاح وزیر صنعت بود، وقتی تذکرات، سؤالات و اخطارها دنبال شد و نتیجه‌ای حاصل نشد و استیضاح وزیر مطرح شد، دیگر باید روال قانونی طی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول