اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

«طوفان فلورانس» باعث تخلیه 1.5 میلیون آمریکایی از مناطق مسکونی شد

مقام‌های آمریکایی ضمن اعلام آماده‌باش در ۴ ایالت به منظور مقابله با طوفان «فلورانس»، دستور تخلیه یک میلیون و پانصد هزار نفر از مناطق مسکونی‌ را صادر کردند.

«طوفان فلورانس» باعث تخلیه 1.5 میلیون آمریکایی از مناطق مسکونی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به منظور مقابله با طوفان فلورانس که با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت در حال نزدیک شدن به ایالت‌های کارولینای شمالی و جنوبی است، به ۱.۵ میلیون آمریکایی دستور تخلیه منازل مسکونی‌شان صادر شده است.

فرماندارهای ۴ ایالت کارولینای شمالی، جنوبی، ویرجینیا و مریلند بریا مقابله با طوفان وضعیت هشدار و آماده‌باش اعلام کرده‌اند.

به گزارش رویترز، طوفان فلورانس که از منظر شدت به طوفان درجه ۴ دسته‌بندی شده است، در حال نزدیک شدن به دو ایالت کارولینای شمالی و جنوبی است.

بنا بر گزارش‌ها، طوفان فلورانس که هنوز به این دو ایالت نرسیده، قوی‌ترین طوفان در سه دهه اخیر برای ساکنان و اهالی کارولینا است.

طبق پیش‌بینی‌ «مرکز ملی طوفان» در میامی آمریکا،  این طوفان که در حال حاضر با ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت در حال وزیدن است، روز پنجشنبه به جنوب شرقی کارولینای شمالی در نزدیکی مرز ایالت کارولینای جنوبی می‎‌رسد.

این مرکز هشدار داده است که پنجشنبه شب، شدت طوفان فلورانس به طرز بسیار خطرناکی بالا می‌رود.

«رالف نورتام» فرماندار ویرجینیا هم دستور تخلیه به ۲۴۵ هزار نفر از ساکنان مناطق ساحلی این ایالت را صادر کرده است.

«هنری مک مستر» فرماندار کارولینای جنوبی هم در اقدامی مشابه به بیش از یک میلیون ساکن منطقه ساحلی این ایالت دستور تخلیه داده است.

بنا بر گزارش‌ها، قرار است امروز سه شنبه حداقل ۲۵۰ هزار تن از ساکنان منطقه شمالی ایالت کارولینای شمالی از منازل خود تخلیه شوند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول