اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

نفر:

هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه آزاد از دانشگاه‌های دولتی بسیار پایین‌تر است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اینکه بودجه دولتی ندارد اما توانسته جایگاهی هم‌پای دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی و شیراز را از آن خود کند.

هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه آزاد از دانشگاه‌های دولتی بسیار پایین‌تر است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در هشتمین کنگره دندانپزشکی این دانشگاه که ظهر امروز در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، گفت: حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی توانسته موفقیت های بسیار خوبی در کشور به دست آورد. دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با همت اعضای هیات علمی در بُعد آموزش، پژوهش و خدمت‌رسانی جایگاه قابل توجه ای به خود اختصاص داده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حضور بنده در این کنگره برای قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران است که در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، قرار است برنامه های خود را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هیچ‌گونه بودجه دولتی دریافت نمی‌کند، گفت: این دانشگاه با پول دانشجویان اداره می شود و با همین درآمد و هزینه ها، توانسته توانایی های خود را در جایگاهی بسیار بالا نشان دهد.

نفر خاطرنشان کرد: قیمت تمام‌شده و هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه های دولتی بسیار پایین‌تر است اما در حین پایین بودن هزینه، کیفیت آموزش و پژوهش در این دانشگاه بالاست و ما توانسته‌ایم ثابت کنیم که همه جا پول مهم نیست بلکه علاقه استادان است که می تواند جایگاه دانشگاه را ارتقا دهد و به این ترتیب حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی ها توانسته جایگاهی هم‌پای دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی و شیراز به دست آورد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: امیدوارم برنامه های علمی که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، بتواند در ادامه این مسیر مفید بوده و دانشجویان نهایت استفاده از آن را ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول