اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

رئیس اتاق بازرگانی فارس:

رویکرد انجمن جوانان کارآفرین توجه به کسب‌وکارهای نوین باشد

رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: با توجه به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان درزمینه‌ی استارت آپ‌ها، رویکرد انجمن جوانان کارآفرین فارس باید توجه به کسب‌وکارهای نوین باشد.

رویکرد انجمن جوانان کارآفرین توجه به کسب‌وکارهای نوین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جمال رازقی امروز در نشست با اعضای هیئت‌رئیسه انجمن جوانان کارآفرین استان فارس اظهار داشت: انجمن جوانان کارآفرین استان باید کانون فعالیت‌های خلاقانه، نوآورانه و جدید در حوزه اقتصادی باشد و ما در اتاق بازرگانی از این تشکل و ایده‌ها حمایت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از بخش‌های که در استان فارس کمتر به آن توجه شده بحث استارت آپ‌ها است که با توجه به وجود ظرفیت‌های استان در این زمینه، اتاق بازرگانی و به‌ویژه انجمن جوانان کارآفرین باید نقش خود را درزمینه‌ی شناسایی و هدایت‌گری این عرصه ایفا کند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: اتاق بازرگانی فارس یکی از چهار استانی است که انجمن جوانان کارآفرین در آن تشکیل‌شده است بنابراین انجمن باید با توجه به مباحث آموزشی بر روی تربیت نیروی کارآفرین جوان اقدامات مؤثری انجام دهد.

رازقی تصریح کرد: رسالت اتاق بازرگانی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی به‌ویژه اقتصاد دانش‌بنیان و اولویت ما در اتاق بازرگانی فارس حمایت از استارت آپ‌ها است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین وظایف انجمن جوانان کارآفرین فارس اهتمام نسبت به موضوع استارت آپ‌ها است که این کار بزرگی است تا صاحبان ایده را با تولیدکنندگان برقرار کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به بحران عوامل تولید و قیمت تمام‌شده، مطرح کرد: موضوع مهم و مغفول مانده در بخش اقتصاد کشور و به‌ویژه استان، تعداد جوانان فعال در حوزه اقتصادی است و این در حالی است که به دلیل ایجاد فرصت‌های شغلی در قالب استارت آپ‌ها، سن کارآفرینی در دنیا به‌سرعت رو به کاهش است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: تشکل‌ها باید اصالت وجودی خود و استقلال خود را بر مبنای توانمندسازی خود به منصه ظهور برسانند.

محمدصادق حمیدیان افزود: ایده‌های بزرگ خلاقانه و جدید در جوانان استان فارس وجود دارد انجمن جوانان کارآفرین استان باید این ظرفیت‌ها را شناسایی و مسیر آموزش و رشد آن‌ها را هدایت کند.

وی بیان کرد: تبدیل کرده ایده‌ها به کسب‌وکار موفق کار بزرگ و ارزشمندی است و ضمن اینکه بسیاری از ایده‌های جوانان ما می‌تواند یاری‌دهنده واحدها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی استان و کشور باشد.

انتهای پیام/76024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول