اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مسوولان فتوای اقتصادی رهبر جامعه را جدی نگرفتند/ اقتصادمقاومتی را وارونه جلوه دادند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با ابراز تاسف از اینکه مسوولان فتوای اقتصادی رهبر معظم انقلاب را در حد نوشتن شعار سال در سربرگ‌های اداری تنزل دادند انتقاد کرد.

مسوولان فتوای اقتصادی رهبر جامعه را جدی نگرفتند/ اقتصادمقاومتی را وارونه جلوه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی ظهر امروز در نشست با نخبگان و اقشار بسیج که با محوریت جنگ اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: حدود 29 الی 30 سال است که رهبر معظم انقلاب برای سالهای مختلف راهبرد تعیین و نامگذاری می‌کنند که طی این مدت 12 سال نامگذاری سال با گرایش اقتصادی بوده اما مسوولان توجه جدی به این راهبرد نداشتند.

وی تصریح کرد: امام جامعه؛ 72 درصد از فریادهایشان این بود که اقتصاد را از نفت خارج کنید برای اینکه ایشان تیزبین و دشمن‌شناس هستند و هدفگذاری دشمن را می‌دانند و این آینده‌نگری را داشتند که دشمن در زمینه اقتصاد و معیشت مردم را در تنگنا قرار می‌دهد.

* برخی فکر می‌کردند اقتصادمقاومتی بازگشت به 50 سال قبل است/ اقتصاد مقاومتی سفره مردم را رنگین می‌کند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: اینکه مسوولان فتوای مقام معظم رهبری را در زمینه اقتصادی تنها به شعار سال در سربرگ‌های اداری تنزل دادند جای تاسف دارد تاکید رهبر انقلاب اسلامی یک شعار نبود بلکه فتوا، حکم و فریاد بود که باید طی این سالها آن را جدی می‌گرفتیم.

معروفی با تاکید بر اینکه فرامین امام جامعه را باید عملیاتی کرد، گفت: خیلی افراد اقتصاد مقاومتی را وارونه جلوه دادند و فکر می‌کردند که اقتصاد مقاومتی قرار است ما را به 50 سال قبل برگرداند، اما کجا امام جامعه گفتند که پروژه سنگین را دنبال نکنیم ایشان هم می‌دانند چنین پروژه‌هایی اشتغال فراوانی به دنبال دارد اما در چه بازه زمانی؛ در این مدت باید سفره مردم را چه کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی سفره مردم را رنگین می‌کند، ابراز کرد: امام جامعه در حوزه اقتصاد نسخه را پیچیدند اما عده‌ای متوجه نشدند ما باید آن را عملیاتی می‌کردیم.

* اگر اقتصاد مقاومتی را جدی می‌گرفتیم در حوزه اقتصاد دچار مشکل نبودیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دعوای دشمن با انقلاب اسلامی بر سر اسلام است، گفت: هجمه دشمن برای دعوا انداختن بین شیعه و سنی نیست آنها داعش را به وجود آوردند تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرند.

معروفی ادامه داد: اگر در طول این سالها ما فرآیند اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی را رعایت می‌کردیم امروز نباید در حوزه اقتصاد و معیشت مردم دچار مشکل نبودیم، امام جامعه راه را برای ما مشخص کردند چراکه شرارت دشمن را می‌دانستند.

وی به دیدگاه تئورسین‌های غربی نسبت به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: کاندولیزا رایس استاد عملیات روانی آمریکا می‌گوید هر آنچه ما در اتاق فکرهایمان علیه انقلاب اسلامی طرح‌ریزی می‌کردیم اما رهبر ایران نسخه همه آنها را پیچیده و نقشه‌هایمان را به هم ریختند.

* تقویت وحدت کلمه و وفاق ملی از نان شب واجب‌تر است،

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه برخی در جنگ اقتصادی در زمین دشمن بازی می‌کنند، گفت: باید نسبت به امام جامعه معرفت پیدا کنیم تا حسینی شویم، دشمن امام و مردم جامعه را خوب شناخته و هدفگذاری کرده است.

معروفی با تاکید بر اینکه راه مقابله با دشمن در توکل به خدا، تمسک به قرآن و اهل بیت علیه السلام است، افزود: تقویت هویت ملی از دیگر راه‌های مقابله با دشمن است دشمن همواره برای گمراه کردن نسل جوان تلاش می‌کند بنابراین باید تقویت هویت ملی برای جوانان گفته شود که ما قبل از انقلاب در چه جایگاهی بودیم و الان در کجا هستیم.

وی با اشاره به اینکه تقویت وحدت کلمه و وفاق ملی از نان شب واجب‌تر است، ابراز کرد: وحدت ملی باعث عزت و اقتدار انقلاب اسلامی بوده و است باید جامعه را به روز نگه داریم مطالبه و اصرار بر خدمت بی منت به مردم داشته باشیم.

* مسوولان بدانند حکومت اسلامی جای آقایی کردن نیست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه مسوولان بدانند که حکومت اسلامی جای آقایی کردن نیست، گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند این امت از عصر پیامبر صلوات الله علیه بهتر هستند و پای همه چیز ایستادند باید مسوولان با دید تکریم و نه تحرم به مردم نگاه کنند.

معروفی بر لزوم دشمن شناسی و امام شناسی تاکید کرد و ابراز کرد: باید این دو مولفه را در مردم تقویت کنیم هر جایی که اسلام دچار عقب ماندگی شده و یا مسلمانان شکست خوردند یا دشمن را نشناختند و یا امام خودشان را نشناختند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول