اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی خبر داد

افزایش کمک‌های مالی به ورزش‌های همگانی/ ورزش بانوان حمایت جدی می‌شود

عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی به افزایش کمک‌های مالی به ورزش‌های همگانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال به‌صورت ویژه، ورزش بانوان حمایت می‌شود.

افزایش کمک‌های مالی به ورزش‌های همگانی/ ورزش بانوان حمایت جدی می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان، فرزاد فتاحی عصر امروز در جلسه مجمع عادی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان سمنان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، بیان کرد: ورزش‌های همگانی تنها یک رشته ورزشی نیست و فعالیت در آن علاوه بر منابع مالی، نیازمند عشق و علاقه است.

وی با اشاره به مزیت‌های ورزش‌های همگانی و تأثیر آن در کاهش پیامدهای منفی در جامعه بیان کرد: ورزش‌های همگانی پایه و اساس هر فعالیتی بوده و پرداختن و ترغیب هر چه بیشتر مردم به ورزش به کاهش هزینه‌های سرسام‌آور درمان منجر خواهد شد.

عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: افرادی که به ورزش روی آورده‌اند، افرادی پویا، فعال و انتقادپذیر و دارای خانواده‌های موفق و سالم هستند.

فتاحی با بیان اینکه توسعه ورزش‌های همگانی امید و نشاط را در جامعه افزایش می‌دهد، افزود: ورزش‌های همگانی در سبد هزینه‌ای مردم استان سمنان جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی این موفقیت را نشان‌دهنده حرکتی جمعی و نقش اثرگذار مربیان ورزش‌های همگانی دانست و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز دوشادوش فعالان این عرصه، برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های هیأت‌ ورزش‌های همگانی تلاش خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به افزایش برگزاری مسابقات انتخابی و کشوری، جشنواره و همایش‌های استانی اشاره و تصریح کرد: هیأت‌ ورزش‌های همگانی در سمنان به سمت نوآوری و خلاقیت در حال حرکت هستند و می‌توانند به‌عنوان الگوی کشوری مطرح شوند.

فتاحی با اشاره به استقبال روزافزون بانوان از ورزش‌های همگانی بیان کرد: استقبال بانوان از ورزش‌های همگانی به توسعه ورزش‌های قهرمانی منجر شده است و بانوان در امر ترغیب فرزندان خود به ورزش‌های همگانی نقش اثرگذاری دارند.

وی تصریح کرد: اگر بگوییم ورزش همگانی پایه‌ای برای موفقیت ورزش قهرمانی بوده، بی‌راهه نیست.

عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی تعامل و هم‌افزایی و همچنین افزایش دامنه فعالیت‌ها را رمز موفقیت در این رشته ورزشی در استان سمنان دانست و یادآور شد: با گسترش دامنه فعالیت‌ها، منابع و اعتبارات بیشتری جذب خواهد شد.

فتاحی گفت: دریافت منابع مالی منوط به افزایش فعالیت بوده و هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان سمنان از جهت فعالیت و همراهی و هماهنگی سرآمد است.

وی به ضرورت افزایش تلاش برای جذب آقایان در امر ورزش اشاره و تصریح کرد: در بحث ورزش همگانی در حوزه آقایان با ضعف مواجه هستیم و بیشترین آمار زیرپوشش، مربوط به بانوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته در ورزش همگانی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: این امر به ابتکار و فعالیت، فعالان و مربیان این عرصه بستگی دارد؛ هر چه قدر آمارها افزایش یابد، امکانات ورزشی نیز توسعه خواهد یافت.

فتاحی به افزایش کمک‌های مالی در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: امسال کمک‌های مالی افزایش می‌یابد و به‌صورت ویژه، ورزش بانوان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی نقش رسانه‌ها را در توفیقات به دست آمده در عرصه‌های ورزشی اعم از همگانی و قهرمانی اثرگذار دانست و یادآور شد: رسانه‌های استان سمنان با ایجاد بستری آرام، فضا را برای توسعه روزافزون ورزش فراهم کرده‌اند و باید این ارتباط افزایش یابد.

انتهای پیام/74034/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول