اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

بهتاج در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرگزاری فارس:

تور بین المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان بهتر از دوره‌های قبلی برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان بهتر و باشکوه‌تر از هر دوره دیگر برگزار می‌شود.

تور بین المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان بهتر از دوره‌های قبلی برگزار می‌شود

ایوب بهتاج صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان جلسات متعددی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز صورت گرفته است و ان‌شاءالله شاهد انجام بهتر و باشکوه‌تر ‌دوره سی‌و‌سوم این مسابقات خواهیم بود.

وی  در مورد خبر عدم برگزاری این تور که هفته گذشته منتشر شد، عنوان کرد: به هیچ عنوان این خبر صحت نداشته و توری که سی‌و‌دو دوره برگزار شده است، نباید متوقف شود و در جلسه‌ای که داشته‌هایمان و برنامه‌هایمان مطرح شده یکی از عزیزان حاضر در جلسه برداشتش عدم برگزاری بود، اما به هیچ عنوان خبر عدم برگزاری مطرح نبوده و تنها تعویق چند ماهه آن عنوان شده بود و عدم برگزاری این تور سبب آماتور شدن درجه آن می‌شود.

بهتاج تاکید کرد: زمانی که مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بودم، استان اردبیل از مسیر تور حذف شده بود و با پیگیرهایی که انجام دادم موفق شدم مجدداً اردبیل را نیز به عنوان میزبان 2 مرحله این مسابقات افزوده و حالا که در استان آذربایجان‌شرقی توفیق خدمت را یافته‌ام، برای برگزاری بهتر این تور نهایت تلاش خود را خواهم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود اینکه مشکلات ارزی برای برگزاری تور ما را با مشکل مواجه ساخته است، اما نهایت تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن این مسابقات خواهیم کرد تا با میزبانی خوب مسابقات، برگ زرینی دیگر بر افتخارات ورزشی این استان پرافتخار کشور بیافزاییم.

بهتاج گفت: مسابقات از 8 مهر آغاز شده و در 6 مرحله  دوچرخه‌سواران مسیر مسابقات را طی کرده که شامل 3 استان آذربایجان‌شرقی، استان آذربایجان‌غربی و اردبیل است.

وی تاکید کرد: کلیه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این تور بین دستگاه و ارگان‌های 3 استان میزبان مسابقات انجام گرفته است و تا کنون 11 تیم خارجی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و این رقم احتمالاً افزایش خواهد یافت و 4 تیم نیز از ایران در مسابقات حضور خواهند داشت که تیم شهرداری تبریز نیز نماینده استان آذربایجان‌شرقی در این مسابقات است.

بهتاج در مورد جایگاه تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان گفت: این تور قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری کشو‌ر است که 32 سال از برگزاری آن سپری شده و به درجه نیمه حرفه‌ای رسیده است و باید یک برنامه 2 ساله تدوین شود تا درجه این تور حرفه‌ای گردد و در آن صورت به عنوان یک تور حرفه‌ای در آسیا مطرح خواهد شد.

وی افزود: به همگان این اطمینان را می‌دهیم که اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به جد به دنبال برگزاری بهتر این تور بوده و امسال پربارتر از دوره‌های گذشته برگزار شود و جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان استان‌های اردبیل و آذربایجان‌غربی و معاونان آنها نیز نهایت تشکر را دارم که تعامل و همکاری لازم برای برگزار تور را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: همچنین امام جمعه تبریز حجت‌الاسلام آل‌هاشم، خدابخش استاندار و نمایندگان استان برای برگزاری بهتر تور نهایت مساعدت و همکاری خود را داشته و کمال تشکر را از این عزیزان دارم.

سی‌و‌سومین تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از 8 مهر تا 13 مهر در 6 مرحله بین استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و ادبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/40/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول