اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد؛

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: انهدام کامل تیم تروریستی در اهواز/ ۳ نفر کشته و ۱ نفر دستگیر شد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تعداد مهاجمان در حمله تروریستی رژه اهواز را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۳ نفر از آنها کشته و یک نفر نیز دستگیر شده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: انهدام کامل تیم تروریستی در اهواز/ ۳ نفر کشته و  ۱ نفر دستگیر شد

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، پیرامون حادثه تروریستی که امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد، اظهار داشت: این حمله تروریستی حوالی ساعت ۹ صبح در پارکی واقع در پشت جایگاه رژه در بلوار قدس اهواز رخ داده و اعضای این تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها، موساد و عربستان سعودی هستند.

شکارچی تعداد تروریست‌ها را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد ابتدا به مردمی که در مراسم رژه حضور داشتند تیراندازی کردند و علاوه بر شهید و مجروح کردن تعدادی از مردم تعدادی از تیرهایشان نیز به سمت نیروهای نظامی حاضر در رژه شلیک شده و تعدادی از آنها نیز شهید و مجروح شدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: البته تروریست‌ها می‌خواستند به سمت مسئولان حاضر در جایگاه نیز بروند که با شدت عمل نیروهای امنیتی ناکام ماندند.

وی ادامه داد: نیرو‌های امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و هر ۴ نفر تیم تروریستی را منهدم کردند و هم اکنون ۳ جنازه از این تروریست‌ها در اختیار نیرو‌های امنیتی است و یک نفر هم دستگیر شده است تا مشخص شود به کجا وابسته بوده و چطور وارد پارک شده‌اند.

شکارچی افزود: خبرهای منتشر شده دیگر که بعضاً نادرست‌اند از سوی ما مورد تأیید نیستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول