اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیر حوزه‌های علمیه برادران سمنان:

دفاع مقدس سیلی محکمی بر چهره استکبار زد/ دشمنان جرأت تهاجم ندارند

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس سیلی محکمی بر چهره زشت استکبار جهانی وارد کرد، گفت: تهدیدها همه حرف است و دشمنان دیگر جرأت تهاجم به ایران را ندارند.

دفاع مقدس سیلی محکمی بر چهره استکبار زد/ دشمنان جرأت تهاجم ندارند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته برای ما واقعاً مقدس است، چون دفاع ما در جنگ تحمیلی مقابل تهاجم رژیم بعثی که از سوی کشورهای بزرگ جهان حمایت می‌شد، از قداست بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: یک جنگ احزابی علیه ما راه انداختند و فرماندهی آن را به صدام سپردند؛ اما کشورهای زیادی پشت این قضیه قرار داشتند، اعراب، غرب و استکبار جهانی حامی رژیم بعثی عراق بودند و ما در دوران جنگ تحمیلی دفاعی جانانه انجام دادیم.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان اضافه کرد: امروز دوست و دشمن همه اعتراف می‌کنند، تنها جنگی که در طول تاریخ در ایران اتفاق افتاد و حتی یک وجب از خاک ایران دست دشمن نیفتاد، جنگ دوران دفاع مقدس بوده است.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه تقارن دفاع مقدس با ماه محرم و ایام عاشورا حرف‌ها دارد، تصریح کرد: دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی در دفاع مقدس با اقتدا به سالار شهیدان امام حسین (ع) آغاز شد و از این جهت آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی بارها در طول تاریخ از ملت ایران سیلی خورده است، اضافه کرد: دفاع مقدس سیلی محکمی بر چهره زشت استکبار جهانی وارد کرد که رژیم بعثی را به‌عنوان ابزاری برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران در دست گرفت و بازهم شکست دیگری در کارنامه خود تجربه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه اقتدار دفاعی و موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان نظام جمهوری اسلامی انداخته است، اظهار کرد: تهدیدها همه حرف است؛ زیرا دشمنان دیگر جرأت تهاجم به ایران را ندارند.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول