اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

صندوق بیمه کشاورزی خسارات تاکستان‌های شاهرود را برآورد می‌کند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه برآورد خسارات ناشی از تگرگ در تاکستان‌های شاهرود توسط صندوق بیمه کشاورزی انجام می‌شود، گفت: خسارت باغات بیمه‌شده را این صندوق باید پرداخت کند.

صندوق بیمه کشاورزی خسارات تاکستان‌های شاهرود را برآورد می‌کند

ایرج رئیسیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در جریان ایجاد خسارات تگرگ به تاکستان‌های شاهرود، اظهار کرد: تا الآن با وجود بارش‌ها حادثه‌ای رخ نداده است که بخواهیم اکیپی اعزام کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: بارش‌ها در استان سمنان به شکل رگباری بود و مشکل خاصی مانند بروز سیلاب و ... گزارش نشده است.

رئیسیان با اشاره به وضع محور چاشم- خطیرکوه، تصریح کرد: ساعت سه بامداد امروز سه‌شنبه سوم مهرماه با تلاش همکاران، ترمیم این محور انجام و محور مربوطه بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که برآورد خسارات تگرگ به تاکستان‌های شاهرود به چه شکل انجام می‌شود، گفت: چون خسارات زراعی و باغی است، این اراضی باید بیمه باشند و برآورد خسارات تاکستان‌های شاهرود توسط صندوق بیمه کشاورزی انجام می‌شود که برعهده جهاد کشاورزی و فرمانداری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه خسارت بخشی از باغات بیمه‌شده را بیمه پرداخت می‌کند، اضافه کرد: خسارات بخشی از باغات که بیمه نیستند را باید جهاد کشاورزی و فرمانداری به ما اعلام کند.

رئیسیان با اشاره به اینکه جمع‌بندی نهایی این گزارش از طریق استانداری به وزارت کشور ارسال می‌شود، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران در این جریان نقش پررنگی دارد و همه از فرمانداری، جهاد کشاورزی و شورای مدیریت بحران شهرستان باید با ما هماهنگ کنند.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول