اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید وزیر نیرو از یک طرح آب‌رسانی در غرب سمنان

کاتب: آب‌رسانی از سیمین‌دشت بخشی از مشکلات گرمسار را حل می‌کند

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به بازدید وزیر نیرو از یک طرح آب‌رسانی در غرب سمنان گفت: پروژه آب‌رسانی از سیمین‌دشت، بخشی از مشکلات گرمسار را رفع می‌کند.

کاتب: آب‌رسانی از سیمین‌دشت بخشی از مشکلات گرمسار را حل می‌کند

غلامرضا کاتب صبح امروز در حاشیه بازدید وزیر نیرو از یک طرح آب‌رسانی در غرب استان سمنان و حضور در کارگاه پروژه آب‌رسانی از سیمین‌دشت به گرمسار و تصفیه‌خانه آب گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: تأمین آب شرب گرمسار یکی از موارد مهمی است که سال‌ها پیگیری می‌شود و پروژه‌ای به روش bot برای این امر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه نیازمند توجه بیشتر مدیران عالی کشور بود تا هر چه سریع‌تر به مرحله نهایی بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: اجرای پروژه آب‌رسانی به شهرستان گرمسار را به روش bot و با مشارکت بخش خصوصی دانست که اتفاق مهمی در حوزه وزارت نیرو در کشور به شمار می‌رود و بیان کرد: برای نخستین بار در کشور شاهد وقوع این روش اجرای طرح آب‌رسانی هستیم.

کاتب اضافه کرد: توجه به حوزه آب‌رسانی امروز از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار بوده و باید به آن عنایت بیشتری داشت.

وی استان سمنان و شهرستان گرمسار را در برهه کنونی نیازمند منابع آبی پایدار و قوی دانست و از مسؤولان وزارت نیرو خواست تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: اجرای پروژه آب‌رسانی به روش bot می‌تواند باعث ایجاد آب پایدار در حوزه آبخیز شود و رفع مشکلات را در منطقه شهرستان گرمسار به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس؛ پروژه آب‌رسانی از سیمین دشت به گرمسار به روش خرید تضمینی آب (BOT) توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و با هدف تأمین بخشی از نیازهای آب شرب و صنعت شهرستان گرمسار به میزان 21 میلیون مترمکعب در سال در حال انجام است.

پروژه خط انتقال آب از تصفیه‌خانه گرمسار به ایوانکی نیز با هدف تأمین بخشی از آب موردنیاز شرب شهر ایوانکی به میزان سه میلیون مترمکعب در سال در حال اجراست.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول