اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه مردم انقلابی اصفهان صورت گرفت

تشییع شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز/ پدر شهید: محمدطاها تازه «لبیک یاحسین» یاد گرفته بود

مراسم تشییع محمدطاها اقدامی شهید خردسال حوادث تروریستی اهواز به همراه تشییع محمدتقی کریمی شهید مدافع حرم صبح امروز در اصفهان برگزار شد.

تشییع شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز/ پدر شهید: محمدطاها تازه «لبیک یاحسین» یاد گرفته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تشییع شهید محمدطاها اقدامی کودک 4 ساله‌ای که در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید به همراه محمدتقی کریمی شهید مدافع حرم با حضور پرشور مردم از ساعت 9 صبح در اصفهان آغاز شد.

 

 

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در این مراسم با قدردانی از حضور مردم اظهار کرد: این حادثه را به شدت محکوم می‌کنیم؛ خون شهدا باعث خواهد شد تا دشمنان اسلام حقیر و نابود شوند.

خون محمدطاها باعث سربلندی نظام است

وی در پایان گفت: این خون‌ها قطعاً در سربلندی نظام جمهوری اسلامی اثر می‌کند، زیر بار ذلت نخواهیم رفت، آماده این مصیبت‌ها هستیم اما نباید خون شهدا را پایمال کرده و این خون‌ها را فراموش کرد.

 

در این مراسم که از مرکز توانبخشی شهید مطهری به سمت میدان خواجو در حال برگزاری است حضور پرشور اصفهانی‌ها برای بدرقه این شهید خردسال قابل مشاهده است.

 

 

پدر محمدطاها که از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی است در مراسم تشییع پیکر فرزندش اظهار کرد: از همه مردم ایران گرفته تا مردم کشورهای یمن، عراق و سوریه که پسرم هیچ کدام را نمی‌شناسد، برای او عزاداری کردند.

محمدطاها تازه «لبیک یاحسین» یاد گرفته بود

وی ادامه داد: پسرم شب قبل «لبیک یاحسین» یاد گرفته بود و مدام تکرار می‌کرد و نمی‌دانستم چه خبر است؛ پسرم شب قبل شهادتش در اتاقش «نذری» درست کرده بود و نمی‌دانستم فردا چه اتفاقی می‌افتد.

اقدامی مطرح کرد: پسرم می‌گفت می‌خواهم طعم مرگ را بچشم آیا مانند بستنی شیرین است؟ گفتم جانم به فدایت چرا این حرف را می‌زنی.

گلوله از بدن مادر رد شد و پسر را شهید کرد

پدر شهید یادآور شد: پسرم یک گلوله به پایش خورده بود و یک گلوله نیز پس از عبور از بدن مادرش که برای نجات پسرم خودش را روی پسرم انداخته بود به شکمش خورده بود.

 

خانواده محمدطاها اصالتاً از اهالی روستای «اَزان» از توابع میمه اصفهان بوده که به دلیل مأموریت پدرش مدتی را در اهواز سکونت داشتند، پیکر این شهید خردسال پس از تشییع امروز برای خاکسپاری به زادگاهش در میمه منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول