اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

فارس گزارش می‌دهد

ارعاب کامیون‌داران، ماموریت جدید رسانه‌های معاند/ رانندگان: علی‌رغم مشکلات، پای کار هستیم

چرا برخی نمی‌گذارند رانندگان برای خودشان تصمیم بگیرند و آنان را تهدید می‌کنند؛ خب اگر واقعا برای راننده و کامیون‌دار صرف اقتصادی نداشته باشد، قطعا خودش سر کار نمی‌رود، دیگر نیازی به تهدید ندارند.

ارعاب کامیون‌داران، ماموریت جدید رسانه‌های معاند/ رانندگان: علی‌رغم مشکلات، پای کار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مشکلات اقتصادی در ماه‌های گذشته زندگی بسیاری از افراد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و اقشار مختلف مردم به دلیل نوسانات ارزی و بی‌ثباتی برخی کالاها و اجناس از جمله طلا و سکه متضرر شدند.

از ماهی صید شده توسط دلالان داخلی و برخی واسطه‌ها از آب گل آلود ماه‌های اخیر که بگذریم اقشار زیادی از مردم که آسیب دیدند، ضمن انتقاد از عملکرد برخی از مدیران دولتی و مطالبه خواسته‌های خود از مسیرهای عاقلانه سعی کردند در پازل دشمن بازی نکنند و طوری مشکلات خود را طرح کنند که بهانه‌ای دست گرگ‌های گرسنه و کمین کرده اطراف جمهوری اسلامی ندهند.

ناکامی دشمن برای سیاسی کردن مطالبات صنفی رانندگان

کامیون‌داران و رانندگان حمل و نقل بار، یکی از اقشاری هستند که علی‌رغم مطالبات به حقی که در ماه‌های اخیر داشتند نقشه دشمنان را تکمیل نکردند و بعد از اینکه برخی از مطالبات‌شان مانند توزیع عادلانه بار و افزایش کرایه و ... پاسخ داده شد بعد از اعتراضی چند روزه دوباره دل به جاده زدند (جزییات بیشتر) و عملا نشان دادند مشکلات‌شان صرفا صنفی است و تلاش دشمن برای سیاسی کردن این اعتراض ناکام ماند.

مجددا در روزهای اخیر زمزمه‌هایی از اعتراض کامیون‌داران به گوش می‌رسد که اگر صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور امریکا در سازمان ملل را هم نشنیده باشیم باز هم دست گروهک‌های ضد انقلاب و رسانه‌های معاند را در این قضیه می‌بینیم.

اقدام برای ارعاب رانندگان با انتشار فیلم‌های آرشیوی

ماموریت جدید رسانه‌های دشمن موج‌سواری بر مشکلات و مطالبات به حق رانندگان است؛ اما هوشیاری رانندگان باعث شد برخی از رسانه‌های معاند مجبور شوند برای گرم کردن بازارشان به فیلم‌های آرشیوی مربوط به ماه‌های قبل در خصوص اعتراض معدود رانندگان معترض و عصبانی متوسل شوند که البته خیلی زود دست‌شان رو شد.

رسانه‌های معلوم الحال در جهت تکمیل پازل خود برای ضربه به جمهوری اسلامی بعد از شایعه‌سازی‌های مکرر پبرامون حمله تروریستی در اهواز، القاء ناآرامی در جاده‌های کشور را در دستور کار قرار دادند؛ به همین دلیل با یکی از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای به گفت‌وگو نشستیم:

مطالبات رانندگان به حق است/ مدیران کمک کنند

مهدی کاظمی در گفت‌وگو با فارس در شهرکرد گفت: رانندگان کشور قشر زحمت‌کش و پر تلاشی هستند که رسالت سنگینی بر دوش دارند ولی متاسفانه از طرف برخی از دولت‌مردان مورد بی‌مهری واقع شدند.

وی ادامه داد: رانندگان امروز مطالبات به حقی دارند که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، گرانی قطعات از جمله روغن و لاستیک خواسته اصلی رانندگان است که از مسؤولان به جد تقاضای رفع این مشکل را داریم.

راننده نماها رانندگان را تهدید می‌کنند

کرامت حمزه دیگر راننده چهارمحال و بختیاری است که هفت سال است که به جرگه کامیون‌داران پیوسته و امروز از اوضاع کار ابراز نارضایتی می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از رانندگان به دلیل پرداخت اقساط ماشین خود تمایلی به خانه نشینی ندارند، گفت: متاسفانه برخی از افرادی که وانمود می‌کنند راننده هستند ولی احتمالا راننده نباشند اقدام به تهدید رانندگان می‌کنند و برخی از رانندگان هم فورا مرعوب می‌شوند و دست از کار می‌کشند.

بزرگترین خواسته راننده تامین امنیت است

این راننده ادامه داد: مسؤولان نظامی کشور باید با این افراد با اشد مجازات برخورد کنند؛ چرا که این تهدیدات برخی از رانندگان را ترسانده و خانه‌نشین کرده است.

وی افزود: چرا برخی نمی‌گذارند رانندگان برای خودشان تصمیم بگیرند و آنان را تهدید می‌کنند؛ خب اگر واقعا برای راننده و کامیون‌دار صرف اقتصادی نداشته باشد، قطعا خودش سر کار نمی‌رود، دیگر نیازی به تهدید ندارد، ولی متاسفانه برخی که من گمان می‌کنم اصلا راننده هم نیستند رانندگان را تهدید می‌کنند که دست از کار بکشند.

این راننده در پایان افزود: همین الان بسیاری از رانندگان در جاده‌های کشور مشغول خدمت‌رسانی هستند و بنده هم دیروز در جاده بودم و هیچ اتفاق خاصی برایم نیفتاد و به یاری خدا شنبه هم بار جدید خواهم گرفت؛ اما مسؤولان کشور باید رفع مشکلات رانندگان را جدی‌تر بگیرند.

افزایش 30 درصدی صدور بارنامه در چهارمحال و بختیاری

این درحالی است که مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از افزایش 30 درصدی صدور بارنامه در استان نسبت به روز قبل خبر داد و گفت: تناژ بارگیری شده از استان نسبت به روز گذشته از افزایش 50 درصدی برخوردار بوده است.

همچنین گزارشات میدانی خبرنگاران فارس از سراسر استان چهارمحال و بختیاری بیانگر عادی بودن جایگاه‌های عرضه سوخت در تمام استان است.

لازم به ذکر است یک منبع آگاه در تماس تلفنی با خبرنگار فارس در شهرکرد از برقراری امنیت در تمام جاده‌های استان خبر داد و گفت تاکنون حتی یک مورد هم ایجاد مزاحمت برای کامیون‌داران گزارش نشده است.

احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به کمبود لاستیک خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری، گفت: این مسئله مشکلاتی را برای رانندگان بخش باربری ایجاد کرده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری برای تأمین لاستیک این خودروها است.

انتهای پیام/3339/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول