اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی اعلام کرد

صادرات 1900 تن فرآورده خام دامی از آذربایجان شرقی به 12 کشور

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در 6 ماهه اول سال 97 بیش از یک هزار و 900 تن انواع فرآورده خام دامی با نظارتهای بهداشتی دامپزشکی به کشورهای مقصد صادر شده است.

صادرات 1900 تن فرآورده خام دامی از آذربایجان شرقی به 12 کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری مقدار یک میلیون و 920 هزار کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی اعم از پودر گوشت، پا و پنجه مرغ، کنسانتره دامی و عسل تحت نظارتهای بهداشتی دقیق کارشناسان این اداره کل و با صدور 81 فقره گواهی بهداشتی به مقصد 12 کشور صادر شده است.

وی با اشاره به نظارت بهداشتی این اداره کل بر صادرات دام زنده نیز افزود: 28 هزار قطعه جوجه یکروزه و 25 هزار قطعه بچه ماهی قزل آلا به کشور آذربایجان صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بر همین اساس 12 کشور شامل ترکیه، ویتنام، عراق، آذربایجان، لبنان، مالزی، امارات متحده عربی، عمان، ارمنستان، کانادا، گرجستان و آلمان مقصد صادرات فرآورده‌های خام دامی بوده است.

 بهداد خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در نیمه اول سالجاری بر ترانزیت بیش از 288 تن فرآورده خام دامی و 56 هزار و 200 جلد پوست خام گاوی نیز نظارت داشته‌اند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول