اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مدیرعامل شرکت ملی پست:

سامانه اظهارنامه گمرکی در دفاتر پست مستقر می شود/ تحول در ارسال مرسوله به خارج

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از استقرار سیستم اظهارنامه گمرکی در دفاتر پستی طبق قواعد اتحادیه جهانی پست و سازمان جهانی گمرک خبر داد و گفت: ارسال مرسولات گمرکی به مقاصد خارجی متحول خواهد شد.

سامانه اظهارنامه گمرکی در دفاتر پست مستقر می شود/ تحول در ارسال مرسوله به خارج

 به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه ترخیص گمرکی با حضور نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه جهانی پست و سازمان جهانی گمرک امروز برگزار شد.

 حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در این کارگاه اظهارداشت: در این نشست تجربیات اعضا در حوزه فناوری ارتباطات و ارتباطات  تبادل می شود و امیدواریم این نشست در اشتراک تجربیات فنی در سطح بین‌المللی موثر باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پست درباره برگزاری دوره های آموزشی سامانه ترخیص گمرکی در سطح بین المللی، گفت: همکاری ادارات پست و گمرک نقش مهمی در بهبود خدمات پستی و افزایش رضایت مشتریان دارد و رشد فناوری نوین ارتباطی با ایجاد دسترسی عمومی به بازارهای جهانی سبب توسعه امانات پستی و بسته های تجارت الکترونیک می‌‌شود.

وی استقرار سیستم اظهارنامه گمرکی را یک تجربه جدید و کارآمد در حوزه فرآیندهای پستی و گمرکی عنوان کرد و این امکان جدید تسریع کننده و تسهیل کننده در عملیات ترخیص مرسولات پستی خواهد بود و اتحادیه جهانی پست و سازمان جهانی گمرک بر مبنای مفاد کنواسیون «کیوتو» بهره مندی از سیستم استقرار اظهارنامه گمرکی را به عنوان اقدامی برای بهینه سازی جریان ارسال و تحویل مرسولات بین‌المللی به کشورهای عضو توصیه می‌کند.

نعمتی گفت: پس از برگزاری این دوره و کسب مهارت های لازم این سیستم در دفاتر گمرکی مستقر می‌شود و امیدواریم شاهد تحول در حوزه ارسال مرسولات گمرکی به مقاصد خارجی باشیم.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول