اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سمنان در واکنش به حمله موشکی سپاه:

کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است/ مردم انتظار گرفتن انتقام خون شهدای اهواز را داشتند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است، گفت: مردم انتظار گرفتن انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را توسط سپاه داشتند.

کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است/ مردم انتظار گرفتن انتقام خون شهدای اهواز را داشتند

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در واکنش به اقدام موشکی سپاه علیه مواضع تروریست‌ها، اظهار کرد: اسلام مقابله‌ به‌ مثل را جایز می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کسی که بدی کرد، سزایش همین است؛ به‌قول‌ معروف «کلوخ‌ انداز را پاداش سنگ است»، ادامه داد: وقتی آنها می‌آیند مردم بی‌گناه را می‌کشند و کودک، زن، جانباز و مردمی که اصلاً به فکر جنگ و این حادثه نبودند و تنها برای اجرای برنامه آمدند را مورد حمله قرار می‌دهند، باید به سزای عملشان برسند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه مردم انتظار انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از سپاه پاسداران داشتند، تصریح کرد: مردم این توقع را داشتند که مقابله‌ به‌ مثل با تروریست‌ها انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه سپاه کاری قابل‌تحسین و تقدیر انجام داد، اظهار کرد: باید جوری عمل کرد که دیگر کسی خیال انجام چنین غلط‌هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نکند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول