اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان عنوان کرد

بومی‎سازی اسلام و فرهنگ عاشورا از مسیر راهیان نور/ دشمن درصدد تغییر نگرش در جامعه است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، فعالیت در عرصه راهیان نور را ستودتی دانست و ابراز امیدواری کرد اسلام و فرهنگ عاشورا از مسیر راهیان نور بومی‎سازی شود.

بومی‎سازی اسلام و فرهنگ عاشورا از مسیر راهیان نور/ دشمن درصدد تغییر نگرش در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان راهیان نور دانش‎آموزی استان گلستان، با تأکید بر اینکه نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، اظهار کرد: جوانان ما باید آگاه باشند رزمندگان دفاع مقدس در اروند و در عملیات‌های مختلف مانند آزادسازی خرمشهر چه کردند.

وی فعالیت در عرصه راهیان نور را ستودتی دانست و ابراز امیدواری کرد اسلام و فرهنگ عاشورا از مسیر راهیان نور بومی‎سازی شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه تحریف و فراموشی از موضوعاتی است که همیشه در کمین‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارد، ابراز کرد: یکی از وظایف اصلی راهیان نور جلوگیری از تحریف و فراموشی دوران دفاع مقدس است.

معروفی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عاشورایی موجب ماندگاری واقعه کربلا شده است، متذکر شد: حقیقت‌های صحنه عاشورا با فرهنگ عاشورایی به تصویر کشیده شد و به این ترتیب عاشورا که عامل بقای اسلام بود زنده نگه داشته شد.

وی هشت سال دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و یادآور شد: باید از تحریف یا فراموشی دوران دفاع مقدس جلوگیری شود تا بعدها عده‌ای مدعی کتاب تحریف‌‎شده این دوران به‎عنوان دوران طلایی انقلاب نشوند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه کار فرهنگی باید آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورد، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را رمز موفقیت ملت ایران برشمرد.

معروفی تأکید کرد: حوزه راهیان نور کار عمیق فرهنگی است که موجب انتقال داده‌های هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

وی با بیان اینکه نیم روز عاشورا را در جنگ تحمیلی اجرا کردیم، متذکر شد: راهیان نور که مورد عنایت مقام معظم رهبری است فرهنگ ایثار و شهادت را به زیبایی به جامعه انتقال می‌دهد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز دشمن درصدد تغییر نگرش در جامعه است، تصریح کرد: امام راحل حدود ۱۵ سال کار فرهنگی انجام داد تا توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند طوری‎که امروز دشمن صراحتاً اعلام می‎کند در برابر امام (ره) و تفکر بنیانگذار انقلاب همین کار را انجام می‌دهد.

معروفی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 800 هزار جانباز و بیش از 240 هزار شهید تقدیم کردیم، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار به مقابله با ایران برخاستند اما ملت ایران شجاعانه از وطن و انقلاب دفاع کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان به تصرف دشمن برسد.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول