اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خبر داد

اجتماع 20 هزار بسیجی عاشورایی با حضور سردار فضلی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری اجتماع 20 هزار نفری مرحله دوم اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله (ص) 2 با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در روز پنج‌شنبه 12 مهرماه جاری خبر داد.

اجتماع 20 هزار بسیجی عاشورایی با حضور سردار فضلی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی ظهر امروز در نشست خبری که با محوریت تشریح برنامه‌های اجتماع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) منتخب گردان‌های بسیج سپاه نینوا انجام شد، اظهار کرد: اجتماع اقتدار عاشورایی با رمز مبارک حسین‌ابن علی علیه‌السلام با حضور سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) از ساعت 8:30 الی 11 در استادیوم آزادی مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این اجتماع منتخبین گردان‌های امام علی علیه‌السلام، امام حسین علیه‌السلام، بیت‌المقدس، کوثر و گروه‌های جهادی حضور دارند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام این عزیزان از 14 شهرستان در سطح استان انجام شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از فعالان رسانه استان در راستای انعکاس و پوشش خوب رسانه‌ای مرحله نخست رزمایش سپاه محمد رسول‌الله صلوات‌الله علیه در استان قدردانی کرد و افزود: رسانه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی، محتوا و عکس در مرحله نخست رزمایش خوب ظاهر شدند.

معروفی بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسوولان در حوزه اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرد و گفت: تلاش‌ها در حوزه معیشت و اقتصاد خوب است اما باید به طور مضاعف در این زمینه تلاش شود.

وی با اشاره به اهمیت رسالت رسانه بیان کرد: اگر ما کوه‌ها را جابجا کنیم، سرزمین‌مان را آباد کنیم، در راستای حل مشکلات قدم برداریم اما به موقع و هوشمندانه به مردم اطلاع‌رسانی نکنیم در واقع هیچ کاری نکردیم و امیدآفرینی به مردم نداشتیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نقش امید آفرینی در جامعه مهم و اثرگذار است، گفت: طی دو روز گذشته قیاس دفاع مقدس و احتکار خانگی را شاهد بودیم عده‌ای از انجام احتکار کالا شرمنده شدند.

معروفی با تاکید بر اینکه رسالت رسانه در این برهه از انقلاب اسلامی بسیار سنگین است، افزود: این انقلاب به فضل الهی از مشکلات عبور خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله صلوات الله علیها و چرایی اجرای مرحله دوم این رزمایش تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش به صورت سراسری است  که در 30 استان همزمان با تهران برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به دشمنی‌ها و توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در راس آن آمریکا در جریان برنامه امسال مجمع عمومی سازمان ملل نتوانست به هدفش برسد، این‌ها به دنبال دوقطبی کردن کشورمان هستند نه به معنای دو گروه سیاسی چپ و راست یا اصلاح طلب و اصولگرا بلکه دعوای آنها بر سر انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

معروفی با ابراز اینکه ملت ایران پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده است، تاکید کرد: دشمن سعی دارد بین نظام و حاکمیت جدایی بیاندازد، دشمن به دنبال انشقاق در جامعه است با همان راهبرد قدیمی تفرقه بینداز و حکومت کن، در حالیکه انسجام در جامعه اقتدار می‌آفریند.

وی بزرگی انقلاب اسلامی را در داشتن انسجام و اتحاد دانست و گفت: اگر خدا ما را عزیز کرده به خاطر این است که خدامحور بودیم حرف امام و مقام معظم رهبری نیز حرف دین، قرآن و ائمه اطهار است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان؛ هدف از برگزاری رزمایش عاشوراییان حضرت محمد رسول الله را انسجام جبهه انقلاب اسلامی و حفظ انسجام ملت بزرگ و نجیب ایران دانست و ابراز کرد: ۲۰ هزار بسیجی نماینده و سفیر این مردم هستند و در قامت نخبگان جامعه در این مرحله از رزمایش حضور پیدا می‌کنند.

معروفی ادامه داد: اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه جاری در مرکز استان با حضور ۲۰ هزار نفر از ساعت 8:30 الی ۱۱ در استادیوم آزادی مرکز استان با رمز مبارک حسین ابن علی علیه السلام و با سخنرانی سردار علی فضلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پای کار بودن استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی گفت: انسجام و اقتدار در این مرحله از رزمایش به زیبایی به منصه ظهور و بروز خواهد رسید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انسجام بسیجیان دارای دو پیام است، ابراز کرد: یک پیام آن به جبهه خودی و پیام دیگری به دشمن است پیام این انسجام به جبهه خودی در هوشیاری، بصیرت و آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و مردم است ما در این صحنه انسجام و امید به جامعه را با هوشیاری و بصیرت با رویکرد زمان شناسی نمایش خواهیم داد.

معروفی با تاکید بر اینکه اکنون زمان دعوا نیست، گفت: الان زمان انسجام است برای اینکه بحث انقلاب اسلامی در میان است گرایش ما در سپاه انقلابی بودن است معاندان در چارچوب انقلاب اسلامی حرکت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پیام دوم انسجام ملت ایران برای جبهه دشمن و استکبار و کفر این است که آنها بدانند ۴۰ سال ملت ایران پای ارزش‌ها و این انقلاب ایستاده است، ملت ایران اگر باور داشته باشد که دشمن منافع او را در خطر قرار می‌دهد از هر حزب و گروهی در یک صحنه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز کرد: ما بدترین شرایط را در دفاع مقدس طی کردیم و عزت بزرگ انقلاب اسلامی را به وجود آوردیم الان دشمن با این انسجام پی به هوشمندی این انقلاب برده است ما روزها روزه می‌گیریم اما از دین و آبرو و ناموس‌مان دفاع می‌کنیم، فدا شدن برای ملت عین سعادت است.

معروفی تاکید کرد: هر چه انقلاب اسلامی به جلوتر پیش می‌رود، ملت ایران از آرمان‌ها، ارزش‌ها و انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارد ما هم به مقدسات‌مان و هم ملی بودن و ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم، دشمنان ما قطعاً ابلهانه و احمقانه کار نمی‌کنند اگر روزی حماقت کنند خواهند چه خسارتی را در تاریخ خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: حرکت بزدلانه دشمن در اهواز بعد از چند روز با گوشمالی آنها توسط سپاه مواجه شد ما در برابر دشمن هیچگاه کوتاه نمی‌آییم، امنیت و آبروی ملت ایران خط قرمز ماست و در این راستا با هیچ کسی شوخی نداریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه اجتماع بسیجیان عاشورایی تولید عزت و اقتدار ملت ایران است، گفت: هر چه انسجام قوی‌تر باشد اقتدار ایرانیان را به نمایش خواهد گذاشت.

وی خطاب به فعالان رسانه بیان کرد: اگر در کارتان صداقت داشته باشید و در نوشتار و گفتار امانت و اخلاق را رعایت کنید و اگر کارتان را با نیت خالص انجام دهید باقیات و صالحات خواهد بود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول