اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راهداری استان اصفهان مطرح کرد

بهبود وضعیت توزیع لاستیک و حمل بار در اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: روند توزیع لاستیک در میان رانندگان با نهایت دقت و با بررسی تمام جوانب انجام می‌شود، با بهبود وضعیت توزیع لاستیک وضعیت حمل بار نیز بهبود یافته است.

بهبود وضعیت توزیع لاستیک و حمل بار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری اظهار داشت: روزانه حدود 6 هزار و 500 بارنامه در استان اصفهان صادر شده است.

وی با اشاره به بهبود روند توزیع لاستیک در استان اصفهان افزود: روند توزیع لاستیک در میان رانندگان با نهایت دقت و با بررسی تمام جوانب انجام می‌شود، با بهبود وضعیت توزیع لاستیک وضعیت حمل بار نیز بهبود یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در حوزه تولید لاستیک در داخل کشور، تخصیص ارز دولتی برای واردات لاستیک و کاهش تعرفه واردات لاستیک، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در کشور و کاهش نرخ دلار در بازار انتظار می‌رود وضعیت قیمت‌ها در حوزه قطعات نیز متعادل شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات کامیون‌داران در تمام سطوح کشور از دولت تا مجلس در حال پیگیری است.

خضری با اشاره به مشارکت خوب شرکت‌های حمل‌ و نقل و انجمن‌های صنفی رانندگان و کامیون‌داران برای عبور از شرایط کنونی ابراز داشت: در حال حاضر وضعیت حمل بار در استان اصفهان به‌ صورت معمولی و عادی در جریان است.

وی در پایان گفت: سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در حوزه اختیارات خود و گاهی فراتر از اختیارات خود برای حل مشکلات رانندگان اقدام کرده است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول