اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان خبر داد

ویزیت رایگان پزشکی در کلینیک موسی‌بن جعفر(ع) گرگان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: شهروندان گلستانی در چهارمین روز از هفته ناجا در کلینیک موسی‌بن جعفر(ع) گرگان به صورت رایگان ویزیت پزشکی می‌شوند.

ویزیت رایگان پزشکی در کلینیک موسی‌بن جعفر(ع) گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی بهرامی بعد از ظهر امروز با گرامیداشت هفته ناجا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان گلستانی در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کلینیک موسی‌بن جعفر(ع) شهرستان گرگان به صورت رایگان ویزیت پزشکی می‌شوند.

وی تصریح کرد: چهارمین روز از هفته ناجا را سپری می‌کنیم و امروز با شعار «پلیس، آموزش همگانی و مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی» است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان ابراز کرد: تعدادی از برنامه‌های ناجا در زمینه اجتماعی، فرهنگی و خدماتی انتظامی را اجرایی کردیم و امروز که چهارمین روز از هفته ناجا است برنامه‌های متعدد دیگری را در سطح استان گلستان برگزار خواهیم کرد.

بهرامی ویزیت رایگان شهروندان گلستانی را یکی از برنامه‌های مهم در هفته ناجا معرفی کرد و افزود: ویزیت رایگان پزشکی در کلینیک موسی‌بن جعفر(ص) در بهداری نیروی انتظامی استان گلستان واقع در میدان شهرداری است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به این کلینیک به صورت رایگان ویزیت شوند.

وی از راه‌اندازی شهرک ترافیک در گلستان خبر داد و اذعان کرد: امروز در حوزه آموزش و پرورش  راه‌اندازی شهرک ترافیک را برای کودکان خواهیم داشت و همچنین برگزاری مسابقات رالی که ساعت 9 صبح امروز برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های هفته ناجا است که امروز برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار و توان عملیاتی یگان ویژه در تعدادی از مدارس دانش‌آموزی استان گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول