اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

آیت‌الله علما

اقتدار نیروی انتظامی مهمترین عامل ایجاد امنیت است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: داشتن اقتدار و قاطع برخورد کردن نیروی انتظامی با مجرمان از مهمترین عوامل ایجاد امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

اقتدار نیروی انتظامی مهمترین عامل ایجاد امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی استان که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: برخورد مقتدرانه در همه امور همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و است.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، در هر اموری که با اقتدار ورود کنیم قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت.

وی یکی از مهمترین مطالبات مردمی از نیروی انتظامی را برخورد مقتدارنه با مفاسد و مجرمان عنوان و بیان کرد: داشتن اقتدار و قاطع برخورد کردن نیروی انتظامی با مجرمان از مهمترین عوامل ایجاد امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

علما افزود: نیروهای نظامی و انتظامی باید بدانند که در نظامی خدمت می‌کنند که لحظه لحظه خدمت آن‌ها با ارزش و عبادت است، چرا که این نظام در خدمت اسلام و خداوند است و ولایت‌فقیه نیز به معنای این است که یک کارشناس اسلامی  رهبری نظام را برعهده دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول