اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

رئیس هیئت‌مدیره تعاونی تأمین نیاز رانندگان قزوین:

کامیون‌داران کنار مردم در برابر معاندین ایستاده‌اند/در حال گذر از مقطع کمبود قطعات هستیم

رئیس هیئت‌مدیره تعاونی تأمین نیاز رانندگان وانت استان قزوین گفت: کامیون داران به‌عنوان یک ستون انقلابی، در مقابل خواسته‌های معاندین نظام ایستادگی کردند و نگذاشتند که دشمنان سو استفاده کنند.

کامیون‌داران کنار مردم در برابر معاندین ایستاده‌اند/در حال گذر از مقطع کمبود قطعات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی‌اکبر سیارمه، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های حمل‌ونقل استان قزوین در پانزدهمین جلسه کمیسیون حمل‌ونقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون استان قزوین که امشب در سالن جلسات اتاق تعاون استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در اتاق تعاون بنا به برنامه‌هایی که دارند کمیسیون‌های مختلفی امور واگذاری به اتاق تعاون را انجام می‌دهد این در حالی است که یکی از کمیسیون‌ها، کمیسیون حمل نقل بوده که از فعال‌ترین کمیسیون‌های اتاق تعاون استان به شمار می‌رود.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا نیازهای رانندگان را مرتفع کنیم این در حالی است که در دو سال گذشته رانندگان تعاونی‌های حمل‌ونقل دچار مشکلاتی در پایانه بار شده بودند.

سیارمه تصریح کرد: انجمن رانندگان مستقر در پایانه بار نیز با یک مشکل قانونی برای تأمین خدمات مالی به رانندگان مواجه شده بودند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های حمل‌ونقل استان قزوین اظهار کرد: رانندگان احتیاج به خدماتی همچون نوبت‌دهی، نوبت نویسی و نظارت بر نوبت نویسی بار داشتند این در حالی است که این امر نیازمند بودجه‌ای بود که با بن‌بست قانونی مواجه شده بود.

وی افزود: در سه دهه گذشته تعاونی‌ها را تشکیل دادیم و وظایف صنفی را نیز در آن مشخص کرده بودیم.

سیارمه بیان کرد: درگذشته در اختلاف‌نظری که بین اداره کل کار و رفاه اجتماعی و راهداری به وجود آمده بود به مشکلاتی برخورده بودیم اما اعتصابی انجام نشد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های حمل‌ونقل استان قزوین با اشاره به اینکه ما بر اساس‌نامه تأکید بالایی داریم تا در آینده شاهد سوءاستفاده نباشیم عنوان کرد: 12 روز است مطالباتی در سطح کشور مطرح‌شده و به‌هیچ‌عنوان به استان قزوین ارتباطی ندارد اما این شرایط مسموم ما را نیز درگیر خود کرده است.

وی خاطرشان کرد: انجمن صنفی نتوانست خدمات را به‌صورت رایگان به رانندگان ارائه دهد این در حالی است که لازم بود این مشکل مالی انجمن در تهران بررسی‌شده و یک‌بار برای همیشه این مشکل را رفع می‌کردند.

سیارمه عنوان کرد: به میزان 2 میلیارد تومان باید در استان قزوین در راستای خرید لاستیک هزینه شود این در حالی است که هیچ‌کدام از تعاونی‌ها توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های حمل‌ونقل استان قزوین گفت: اگر با همین وضعیت پیش برویم ناوگان حمل‌ونقل به زمین خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه انجمن صنفی رانندگان هنوز در نوبت‌دهی خود به ثبات نرسیده‌اند، افزود: ضروری است یک کمیسیون خاص با حضور ذیربطان و ذینفعان در اسرع وقت تشکیل شود تا پس از بررسی مشکلات به حل مسئله پرداخته شود.

سید رضا محمدی رئیس هیئت‌مدیره تعاونی تأمین نیاز رانندگان وانت استان قزوین نیز در این جلسه عنوان کرد: کامیون داران به‌عنوان یک ستون انقلابی، در مقابل خواسته‌های معاندین نظام ایستادگی کردند و نگذاشتند که دشمنان سو استفاده نمایند.

وی افزود: وانت داران نیز باید از این حرکت بزرگ کامیون داران درس لازم را بگیرند و اندکی صبر و حوصله خود را بالا ببرند.

محمدی خاطرنشان کرد: اقدامات مثبت در گذشته از سوی شهرداری کم نبوده اما این در حالی است که لازم است همکاری شهرداری با حمل نقل درون‌شهری بسیار بیشتر از این میزان فعلی باشد.

عبادیان، مدیرعامل تأمین نیاز وانت داران استان قزوین نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: بخش خصوصی تمام مبالغی که بر عهده داشته را پرداخت کرده و هیچ کم‌کاری در این زمینه وجود نداشته است.

انتهای پیام/ 77037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول