اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیستان و بلوچستان

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب

نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با حضور سردار نقدی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

برگزاری نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این نشست  اظهار کرد: دشمن و معاندان، عظمت ایران اسلامی را نمی‌خواهند و تلاش دارند خدمات نظام را به مردم بی اهمیت جلوه دهند.

سردار امان الله گشتاسب ادامه داد: دشمنان تلاش دارند این خدمات را که نظام در تمام دنیا ارایه داده کمرنگ کند و باید تلاش کنیم خدمات ارائه شده به مردم توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی جلسات بازگو شود تا دشمن بداند اقداماتش بی فایده است.

وی افزود: مردم استان  سیستان و بلوچستان همواره در همراهی و حمایت از انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری و امام راحل سابقه درخشانی دارند و تاریخ نشان داده مردم استان چه شیعه و سنی در کنار هم تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

سردار گشتاسب بیان کرد: قطعا دشمنان اسلام نخواهند توانست در این استان حرکتی انجام دهند زیرا ما همیشه برای دفاع و صیانت از دستاورد های نظام آمادگی کامل داریم.
 

انتهای پیام/75005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول