اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید آنتی ویروس اورجینال بهترین راهکار برای مقابله با باج افزار ها

برای ایجاد یک سیستم امن و پایدار باید از نرم افزار های اورجینال و آنتی ویروس اورجینال و قانونی استفاده نمایید.

خرید آنتی ویروس اورجینال بهترین راهکار برای مقابله با باج افزار ها

در تمامی کشورها و به خصوص در ایران ، بسیاری از مردم با ذهنیت صرفه جویی در هزینه هایشان اقدام به دانلود و نصب نرم افزار و آنتی ویروس کرک شده می کنند ، به عنوان مثال بیشتر نسخه های ویندوز و آنتی ویروس که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد از نوع غیر اورجینال و کرک شده می باشند. چیزی که بیشتر کاربران در ایران نمی دانند این است که تمامی این نرم افزارها و آنتی ویروس ها توسط افرادی کرک می شوند که دارای معلومات بالایی در زمینه هک و سرقت اطلاعات می باشند و بعد از همین طریق می توانند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کنند. پس برای ایجاد یک سیستم امن و پایدار باید از نرم افزار های اورجینال و آنتی ویروس اورجینال و قانونی استفاده نمایید.

خرید آنتی ویروس

طی بررسی های صورت گرفته توسط مراکز تحقیقاتی معتبر بیش از نیمی کاربران اینترنت در ایران از آنتی ویروس استفاده نمی کنند و یا از آنتی ویروس کرک شده و تقلبی استفاده می کنند. در شرایط فعلی که همه روزه خبر جدیدی از انتشار باج افزار ها ، ویروس ها و تروجان های گوناگون منتشر می شود ایران بستر مساعدی برای فعالیت سودجویان اینترنتی می باشد. شما با پرداخت هزینه ای اندک می توانید نسبت به خرید یک آنتی ویروس اورجینال اقدام نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. KEYIRAN به عنوان نماینده رسمی و توزیع کننده آنلاین آنتی ویروس KASPERSKY ، آنتی ویروس ESET ، آنتی ویروس BITDEFENDER ، آنتی ویروس AVIRA ، آنتی ویروس GDATA ، آنتی ویروس AVAST و آنتی ویروس McAfee می تواند مرجع اصلی خرید آنتی ویروس اورجینال در ایران و خاورمیانه باشد.

خرید ویندوز اورجینال

امروزه همه ما کاربران فضای مجازی در اخبار و روزنامه و ... با عبارات باج افزار و بد افزار آشنا هستیم . طی تحقیقات انجام شده توسط مراکز معتبر ، مشخص شده است بیشتر کاربرانی که از ویندوز کرک شده یا جعلی استفاده می کنند به دلیل اینکه نمی توانند آپدیت های ویندوز را به صورت کامل دریافت کنند اطلاعات مهم خود را از دست داده اند.بنابراین با استفاده از ویندوز اورجینال و دریافت به موقع آپدیت های ویندوز شما می توانید از بروز این گونه مشکلات جلوگیری نمایید. KEYIRAN همکار تجاری مایکروسافت در ایران و خاورمیانه، امکان خرید آنلاین محصولات قانونی شرکت مایکروسافت را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

برای خرید آنتی ویروس اورجینال و ویندوز اورجینال می توانید به فروشگاه آنلاین Keyiran.com مراجعه نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول