اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

مدیرکل سازمان انتقال خون اردبیل خبر داد

اهدای بیش از 2800 واحد خون در 6ماهه نخست در پارس‌آباد

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری مردم شهرستان پارس‌آباد بیش از 2800 واحد خون اهدا کردند.

اهدای بیش از 2800 واحد خون در 6ماهه نخست در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابک رضازاده مدیرکل سازمان انتقال خون استان اردبیل در نشست مشترک با حجت‌الاسلام رشادی امام جمعه و یاسر ندایی معاون عمرانی فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: مردم شهرستان پارس‌آباد در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 2800 واحد خون اهدا کردند.

وی افزود: میانگین اهدای خون در پارس‌آباد نسبت به جمعیت این شهرستان از میانگین کشوری بسیار بالا بوده و به همین دلیل یکی از برترین شهرستان‌های کشور در اهدای خون شناخته شده است.

حجت‌الاسلام رشادی نیز در این نشست با اشاره به اینکه مردم پارس‌آباد با داشتن فرهنگ غنی و اصیل عشایری در تمامی عرصه‌های خیرخواهانه پیش‌قدم هستند، بیان کرد: ظرفیت‌های بزرگی در این شهرستان وجود دارد و این ظرفیت در عواطف و انسان‌دوستی مردم در شرایط حساس به عینه ملموس بوده و همیشه در امور خیریه به اثبات رسیده است.

یاسر ندایی معاون عمرانی فرماندار پارس‌آباد نیز از بررسی بهبود و ارتقای فضای اداری و آزمایشگاهی پایگاه انتقال خون شهرستان خبر داد و  تصریح کرد: با عنایت به تأکید فرماندار محترم شهرستان در خصوص اهمیت پایگاه انتقال خون به لحاظ مسافت با مرکز استان و جمعیت بسیار بالای مراجعین  از شهرستان‌های همجوار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی، گزینه‌های پیشنهادی بررسی و  پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/3463/230/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول