اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان در گفت‌وگو با فارس بیان کرد

آخرین جزئیات سرقت از صرافی در گرگان/ محبوس کردن کارمند صرافی و سرقت کلیدها

فرمانده انتظامی گلستان گفت: سرقت از صرافی گرگان مسلحانه نبوده و یک سرقت معمولی است اما از نظر وقوع جرم در صرافی موضوع برای ما دارای اهمیت است و پلیس آگاهی با جدیت موضوع را پیگیری خواهد کرد.

آخرین جزئیات سرقت از صرافی در گرگان/ محبوس کردن کارمند صرافی و سرقت کلیدها

علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان گلستان که به مناسبت هفته ناجا انجام شد، در خصوص جزئیات سرقت از صرافی در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: این سرقت به هیچ عنوان مسلحانه نبوده و تنها یک سرقت معمولی بوده است.

وی ادامه داد: اما از این نظر که یک صرافی مورد سرقت قرار گرفته و صرافی محل خرید و فروش و نگهداری اسناد و اوراق بهادار است، برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در همین راستا پیگیری پلیس آگاهی در خصوص کشف سارق یا سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: افرادی که به این صرافی وارد شده و سرقت را انجام دادند با برنامه بودند و به احتمال زیاد در آن صرافی رفت و آمد و ارتباط داشتند که توانستند محل زندگی یکی از کارمندان آن صرافی را کشف کرده و در آخرین لحظه‌ای که این کارمند محل کارش را ترک کرده و قصد حرکت به سمت منزلش را داشته در یک محل خلوت وی را به بهانه‌هایی به داخل خودرو منتقل و محبوسش می‌کنند.

جاویدان بیان کرد: پس از محبوس کردن این کارمند با اجبار کلیدهای صرافی را از وی گرفته و در یک فرصت مناسب در طول روز به صورت علنی وارد آن واحد صنفی شده و بخشی از اموالی که در آنجا بوده را به سرقت بردند.

وی اضافه کرد: هنوز مقدار دقیق این اموال به سرقت رفته مشخص نیست اما مقداری ارز خارجی و مقداری سکه بوده و ما نیز مستنداتی را داریم و در حال پیگیری‌های فنی و تخصصی هستیم که محور عملیات کشف این پرونده پلیس آگاهی است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه توان پلیس بیش از این است که این پرونده منجر به کشف نشود، در خصوص آمار وقوع سرقت مسلحانه از اماکن، اصناف و بانک‌ها در استان گلستان طی یک سال گذشته تاکید کرد: هیچ سرقت مسلحانه‌ای طی یک سال گذشته در استان گلستان از اصناف، اماکن و یا بانک‌ها نداشتیم و سرقت‌های خشن در استان گلستان نیز کاهش دارد و تنها سرقت‌های خورد در استان هشت درصد افزایش داشته است که از سوی افراد ولگرد و معتادان متجاهر رخ می‌دهد.

جاویدان بیان کرد: شرایط امنیتی استان نسبت به سایر استان‌های کشور خوب است و شاخص امنیتی استان بالا است و در حوزه‌های اشراف اطلاعاتی و قدرت کشف و پیشگیری اقدامات پلیس استان بسیار کیفی بوده و تعامل ما با دستگاه‌های دیگر نیز بسیار خوب است که امیدواریم این اقدامات منجر به افزایش احساس امنیت در سطح استان باشد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول