اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

در یک کارگاه آموزشی مشترک مطرح شد

دو پیشنهاد بخش تعاون به سازمان تامین اجتماعی

اتاق تعاون ایران دو پیشنهاد درباره نحوه حسابرسی از دفاتر تعاونی و حل مشکلات بیمه ای بخش تعاون به سازمان تامین اجتماعی ارائه کرد.

دو پیشنهاد بخش تعاون به سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین کارگاه مشترک آموزشی اتاق تعاون ایران و سازمان تامین اجتماعی با موضوع نکات مهم در حسابرسی سازمان تامین اجتماعی از سازمان ها و شرکت ها با ارائه دو پیشنهاد به نمایندگان سازمان تامین اجتماعی در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

براساس این گزارش، بررسی و اعلام نظر سازمان تامین اجتماعی در خصوص نحوه بازرسی و حسابرسی از دفاتر تعاونی ها توسط اتاق های تعاون کشور و تشکیل کارگروه مشترک اتاق تعاون ایران و سازمان تامین اجتماعی در خصوص بررسی قوانین و مقررات به منظور تسهیل در روند فرآیند و حل مشکلات بیمه ای  بخش تعاون دو پیشنهاد مهم اتاق تعاون به نمایندگان سازمان تامین اجتماعی بود.

در این کارگاه آموزشی این دو پیشنهاد از سوی اتاق تعاون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان سازمان تامین اجتماعی برای اجرایی شدن قول مساعد دادند.

در این کارگاه آموزشی در دو پنل آموزشی موضوعات، مشمولین و غیر مشمولین قانون تامین اجتماعی، نحوه بازرسی از دفاتر قانونی و تشخیص حقوق، دستمزد، مزایا و سایر هزینه های مشمول بررسی شد.

انتهای پیام/آ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول