اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

شامگاه گذشته رخ داد

هوشیاری پلیس گلستان و نجات جان مادر و دختر در پارک جنگلی النگدره

هوشیاری گشت انتظامی گرگان در استان گلستان باعث نجات جان مادر و دختر در پارک جنگلی النگدره گرگان شد.

هوشیاری پلیس گلستان و نجات جان مادر و دختر در پارک جنگلی النگدره

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شامگاه روز گذشته یک خانواده مسافر در نزدیکی ایستگاه پلیس النگدره که در چادری اسکان موقت داشتند به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی در چادر دچار گاز گرفتگی شدند.

تیم انتظامی مستقر در محل که در حال گشت‌زنی بوده متوجه موضوع شده و بلافاصله اقدامات امدادی را اجرایی کرده که باعث نجات جان دختر و مادر این خانواده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با تائید خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه هوشیاری و دقت تیم انتظامی ایستگاه پلیس ناهارخوران باعث نجات جان افراد این خانواده شد که عملکرد ماموران ما جای تقدیر دارد.

علی فروزان‌نیا با اشاره افزایش سطح رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تاکید کرد: خوشبختانه تقدیر از عملکرد پلیس استان گلستان در تماس با پلیس 197 طی این مدت 14 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مفتخریم که با افزایش سطح کیفی خدمت‌رسانی به مردم این نکته را اعلام کنم که در طول این مدت میزان تماس‌های شکایت از کارکنان انتظامی گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 69 درصد کاهش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: یکی از پل‌های ارتباطی مردم با پلیس تلفن 110 است که در 6 ماه نخست امسال 121 هزار و 117 عملیات پلیسی در راستای تماس با تلفن 110 در استان اجرایی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

فروزان‌نیا گفت: در این مدت در پی تماس مردم با پلیس 110 بیش از 213 هزار راهنمایی و ارشاد انجام شده است.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت نکات ایمنی توسط مسافران بخصوص در اسکان به صورت چادر در سطح مراکز تفریحی استان گفت: لحظه‌ای غفلت و بی‌احتیاطی می‌تواند جان یک یا چند نفر را به سادگی به خطر بیاندازد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول