اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

دبیر مجمع تدبیر و امید گنبدکاووس:

دولت حداقل 5 درصد وعده‌هایش به اقوام را عملی کند

دبیر مجمع تدبیر و امید ترکمن صحرا گنبدکاووس با انتقاد از بی‌توجهی دولت به اقوام در دوره اخیر، گفت: انتظار ما این است که دولت حداقل به پنج درصد وعده‌هایش به اقوام عمل کند.

دولت حداقل 5 درصد وعده‌هایش به اقوام را عملی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حکیم کوچکی صبح امروز در جمع سیاسیون و فعالان احزاب شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه‌ای شهرستان با اشاره به اینکه تاریخ سرزمین ایران اسلامی مملو از رشادت‌های همه اقوام و مذاهب برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحکیم و تثبیت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این کشور به دست‌یابی و نهادینه کردن کرامت‌های انسانی و ارزش‌های والای اسلامی بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه وقتی در کشورمان می‌گوئیم ایرانی یعنی همه ایرانیان فارغ از نگاه، قوم، نژاد و مذهب را شامل می‌شود، افزود: بنابراین همه اقوام و مذاهب به دور از همه تعصبات و نگاه‌های سیاسی، جناحی و قومیتی افتخار دارند که در زمره مردمان شریف ایران اسلامی قرار بگیرند.

دبیر مجمع تدبیر و امید ترکمن صحرا گنبدکاووس با تاکید بر اینکه همه مردم ایران اسلامی در رقم خوردن لحظات تاریخ‌ساز کشور نقش داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اگر امروز ایرانی مستقل، رشید و مقتدر داریم مرهون شهادت و ایثار جوانان همه ایرانیان اعم از ادیان، مذاهب، قومیت‌ها و نژادهای مختلف است.

کوچکی با اشاره به اینکه هیچ قوم و مذهبی در صحنه‌های دفاع از ایران اسلامی در 40 سال گذشته سنگر جداگانه‌ای نداشته است، ادامه داد: همواره مردمان ایران زمین یکپارچه و متحد در کنار هم ایستاده‌اند و هیچ دشمنی هم نخواهد توانست در میان این صفوف یکپارچه رخنه کرده و خدشه‌ای به برادری میان مردم ما وارد کند.

وی با بیان اینکه ما ایرانی ها هیچ‌وقت پشت یکدیگر را خالی نمی‌کنیم، تصریح کرد: آیات قران کریم نیز در سوره‌های رعد و حجرات از تنوع و تکثر قبائل و طوائف برای شناخته شدن میان یکدیگر سخن گفته و بر تقوا به عنوان ملاک برتری و شایستگی تاکید کرده است.

دبیر مجمع تدبیر و امید ترکمن صحرا گنبدکاووس با انتقاد از بی‌توجهی دولت‌ها به شایستگان اقوام در طی دوره‌های مختلف، اضافه کرد: ما ترکمن‌ها همواره و در طول دوره‌های مختلف مدیریتی مظلوم واقع شده‌ایم و دولت‌ها فقط در ایام انتخابات قول و وعده داده تا دل ما را شاد و از ما رای بستانند.

کوچکی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به بخش عمده‌ای از وعده‌های خود به ترکمن‌ها و اهل سنت منطقه گنبدکاووس و گلستان عمل نکرده است، گفت: انتظار ما این است که دولت حداقل به پنج درصد وعده‌هایش به ما عمل کند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول