اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

کتاب ماخذ‌شناسی اقتصادی اسلامی در ۴ جلد منتشر شد

کتاب ماخذشناسی اقتصاد اسلامی با استفاده از 12 هزار و 600 منبع اقتصاد اسلامی از جمله کتاب و مقاله در ۴ جلد توسط حسین صمصامی و همکاران منتشر شد.

کتاب ماخذ‌شناسی اقتصادی اسلامی در ۴ جلد منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «مأخذشناسی اقتصاد اسلامی» به همت حسین صمصامی و همکاران، در چهار جلد منتشر شد.

جلد اول این کتاب به تاریخ عقاید اقتصاد اسلامی، نظام اقتصادی اسلام و نقد سایر نظام‌ها از منظر اسلام، اخلاق و اقتصاد اسلامی و عدالت اقتصادی پرداخته است.

جلد دوم این کتاب شامل اقتصاد خُرد و اقتصاد کلان با رویکرد اسلامی، جلد سوم اقتصاد مالی (فاینانس) اسلامی است و جلد چهارم کتاب «مأخذشناسی اقتصاد اسلامی» است که مباحث آن شامل اقتصاد بین‌الملل، اقتصاد دولت، اقتصاد بهداشت و آموزش، اقتصاد کار، حقوق و اقتصاد اسلامی، توسعه اقتصادی، اقتصاد کشاورزی و منابع طبیعی و اقتصاد شهری و منطقه‌ای است.

حسین صمصامی مولف کتاب، در این باره گفته است: این دوره چهارجلدی «مأخدشناسی اقتصادی اسلامی» یکی از کامل‌ترین مأخذشناسی‌هایی است که در حوزه اقتصاد اسلامی منتشر شده و 12 هزار و 600 منبع اقتصاد اسلامی شامل کتاب و مقاله به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در آن تجمیع شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول