اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات های موفق ارتش یمن در جبهه‌های «ساحل غربی»، «تعز» و «الجوف»

منابع آگاه نظامی یمن از عملیاتهای موفق ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در جبهه‌های «ساحل غربی»، «تعز» و «الجوف» خبر دادند.

عملیات های موفق ارتش یمن در جبهه‌های «ساحل غربی»، «تعز» و «الجوف»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه نظامی یمن از کشته و زخمی شدن شماری از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی و جبهه‌های تعز و الجوف خبر داد.

این منبع در گفت‌وگو با پایگاه خبری شبکه «المسیرة» اظهار داشت که در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مقرهای این شبه‌نظامیان در کیلومتر 16 جاده «الحدیدة»، شماری از متجاوزان و فرماندهان آنها کشته شدند.

در حمله امروز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به یکی از مقرهای متجاوزان در جبهه «حیفان» واقع در تعز نیز شماری از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند. همچنین شماری از نیروهای ائتلاف سعودی در  پیشروی به سوی مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه «الضباب» ناکام ماندند و چندین نفر از آنها کشته و زخمی شدند.

در جبهه «الجوف» نیز در حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع شبه‌نظامیان، در «المصلوب» شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

حمله نظامی عربستان سعودی در قالب ائتلاف منطقه‌ای-عربی به بهانه حمایت از دولت مستعفی یمن، وارد چهارمین سال خود شده است؛ حمله‌ای که جز نابودی زیرساخت‌های یمن و کشته و زخمی شدن‌ها ده‌ها هزار نفر از شهروندان این کشور دستاوردی نداشته است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول