اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

وجود خلأهایی در نظام آموزش و پرورش/ لزوم اصلاح نظام آموزش و کیفی‌سازی پرورش

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش باید اصلاح و پرورش به سمت خروجی با کیفیت حرکت کند، گفت: در حال حاضر خلأهایی در بحث آموزش و پرورش واقعی وجود دارد.

وجود خلأهایی در نظام آموزش و پرورش/ لزوم اصلاح نظام آموزش و کیفی‌سازی پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خدیجه ربیعی عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انسجام و وحدت از قدرتمندترین مؤلفه‌های فرهنگ عمومی هستند، گفت: در جلسات این شورا باید فرهنگ مسؤولیت‌پذیری، مشارکت مردمی و اخلاق‌مداری عملیاتی شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال روزنه‌ نفوذ و بهانه برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است، افزود: در شرایط فعلی با تلاش مسؤولان می‌توان با افزایش اعتماد مردم، آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش یک بعدی شده است، اضافه کرد: در زمان گذشته این ابعاد بیشتری در این ارگان مانند مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان مورد توجه بود.

ربیعی با بیان اینکه آموزش باید اصلاح و پرورش به سمت خروجی با کیفیت حرکت کند، ادامه داد: با این حرکت می‌توان از افزایش آسیب‌های فرهنگی جلوگیری کرد؛ در حال حاضر خلأهایی در بحث آموزش و پرورش واقعی وجود دارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است با جدیت، مسؤولیت‌پذیری و تفکر در خصوص وظایف تمام بن‌بست‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/68027/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول