اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرکل حمل‌ونقل سمنان خبر داد

مشارکت گسترده رانندگان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: این اداره کل با مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان، حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد داشت.

مشارکت گسترده رانندگان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

احسان منصورکیایی که رئیس کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی در استان سمنان است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان ضمن اشاره به تشکیل کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اظهار داشت: تشکیل این کمیته بستری مناسب برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های اجرایی مراسم بوده و از آنجایی که استان اخلاق محور سمنان میزبان عبوری زوار استان‌های شرقی و شمالی بوده، با تمسک جستن به راه و کلام امام حسین (ع) با آمادگی هر چه بیشتر گروه‌های امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه دهیم.

وی با تأکید بر آمادگی ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائران افزود: 150 دستگاه ناوگان مسافربری جاده‌ای با کمترین هزینه برای اعزام زائران اختصاص یافته و کلیه تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام شده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان ضمن تشکر از اقدامات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان گفت: برگزاری جلسات پیرامون موضوعات مرتبط با انجمن‌های مسافری استان و تأکید بر به‌کارگیری تمام توان و امکانات تشکل‌های صنفی، اعزام ناوگان و رانندگان زیرپوشش به مرز تعیین‌شده برای جابه‌جایی زوار انجام شده و هماهنگی برای تشکیل جلسه‌های توجیهی برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی و تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس راه استان در حال انجام است.

منصورکیایی در پایان افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایت‌های مسافران از وضعیت نمازخانه‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی رفاهی است.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول