اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

امام جمعه هشجین:

ایجاد شور و نشاط اجتماعی از وظایف اصلی مسئولان است

امام جمعه هشجین گفت: ایجاد زمینه سلامتی و شور و نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف اصلی مسئولان است و بر این اساس باید توجه بیشتری به امور ورزشی در جامعه شود.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی از وظایف اصلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان اردبیل، حجت‌الاسلام نعمتی در حاشیه مراسم پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته تربیت بدنی دربخش خورش رستم هشتجین برگزار شد، اظهار کرد: ورزش از حوزه‌های پرطرفدار در بین اقشار مختلف است و پیاده‌روی پیش‌زمینه‌ای برای حفظ سلامت و تندرستی بوده، موجب نشاط اجتماعی جامعه‌ می‌شود.

وی خواستار برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای و پیشرفته در رشته‌های والیبال‌، کونگ‌فو ، و... در بخش خورش‌رستم شد و افزود: با توجه به گرایش جوانان و نوجوانان منطقه خورش‌رستم به امور ورزشی، لازم است برگزاری دوره‌ها و کلاسها‌ی تقویتی و استعدادیابی نخبگان ورزشی منطقه از اولویت‌های کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال قرار گیرد.

امام جمعه هشجین گفت: پیاده‌روی یکی از بهترین و مؤثرترین ورزش‌های شناخته شده است که تمام افراد جامعه فارغ از سن و سال و شغل قادر به انجام آن هستند.

نعمتی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش ادامه داد: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار بخش خورش‌رستم در تمام برنامه‌های ملی، مذهبی و ورزشی حضوری چشم‌گیر دارند و امیدواریم  مسئولان بخش و شهرستان برنامه‌ریزی مؤثری برای افزایش آمار ورزشکاران و ایجاد زیرساختارهای ورزشی در این شهر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان مراسم از نفرات برتر با حضور مسؤولان به قید قرعه تجلیل به عمل آمد.

در زیر تصاویری از حضور مردم در مراسم پیاده روی هشجین را مشاهده می‌کنید:

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول