اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش سازمان فنی‌وحرفه‌ای:

آمار بیکاری در گیلان کم‌تر از متوسط کشوری است/ پیشتازی گیلان در آموزش اقشار آسیب‌دیده

معاون آموزش سازمان فنی‌وحرفه‌ای با بیان اینکه نرخ بیکاری استان گیلان کمتر از متوسط کشوری است گفت: افزایش مهارت‌آموزی باید در دستور کار مدیرکل جدید آموزش فنی‌وحرفه‌ای گیلان قرار بگیرد.

آمار بیکاری در گیلان کم‌تر از متوسط کشوری است/ پیشتازی گیلان در آموزش اقشار آسیب‌دیده

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا حاتم‌زاده ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان گیلان با بیان اینکه در نظام‌های آموزشی مختلف مدیر آن مجموعه مسئولیت برگزاری تمام مراحل آموزش را ندارد اظهار کرد: در سازمان فنی‌وحرفه‌ای تمامی کارهای آموزشی با محوریت مدیرکل اداره است.

وی با اشاره به اینکه در سازمان آموزش و فنی‌وحرفه‌ای گیلان اقدامات خوبی صورت گرفته افزود: مدیر کل جدید فنی‌وحرفه‌ای گیلان آموزش‌های کافی را در تهران سپری کرده و توانایی لازم را جهت اداره با قدرت سازمان دارند.

معاون آموزش سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور با بیان اینکه نگاه به کارها باید پروژه‌ای باشد گفت: مرکز فنی‌وحرفه‌ای اگر بخواهند موفق باشد باید ملک مشاع همه حوزه‌های کسب و کار باشد.

حاتم زاده با اشاره به اینکه باید ارتباطی بین نظام آموزش رسمی و نظام آموزش غیر رسمی برقرار شود گفت: به کسی بیکار گفته می‌شود که علاوه بر داشتن مدارک تحصیلی، دوره‌های فنی‌وحرفه‌ای را نیز گذارنده باشد.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان گیلان کمتر از متوسط کشوری است گفت: افزایش مهارت‌آموزی باید در دستور کار مدیرکل جدید آموزش فنی‌وحرفه‌ای گیلان قرار بگیرد.

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معلولان، زنان بی‌سرپرست، معتادان بهبود یافته و زنان سرپرست خانوار را از جمله گروه‌های هدف سازمان فنی و حرفه‌ای دانست و افزود: در گیلان در حوزه آموزش به معتادین بهبود یافته و زنان بی‌سرپرست بسیار خوب عمل شده و از استان‌های پیشتاز کشور است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول