اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک:

کتاب پیشکسوتان ورزشی قرچک رونمایی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی کتاب پیشکسوتان ورزشی شهرستان قرچک رونمایی می‌شود.

کتاب پیشکسوتان ورزشی قرچک رونمایی می‌شود

محسن خادمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قرچک اظهار داشت: در شهرستان قرچک با توجه به هماهنگی‌هایی که با سایر نهادها و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان انجام شد، 40 برنامه به تصویب رسید که عمده‌ترین این برنامه‌ها در روستاها و مناطق هم برخوردار انجام می‌شود.

خادمی افزود: برگزاری مسابقات در مناطق کم برخوردار و مناطق روستایی از اولویت‌های اول برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در شهرستان است که این مسابقات در سالن‌های ورزشی روستایی بوستان‌ها برگزار می‌شود.

 وی گفت: این مسابقات در روستاها با همکاری دهیاری‌ها، هیئت‌های همگانی و بومی محلی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در شهرستان قرچک در دو حوزه عمرانی و ورزشی صورت گرفته است و در این هفته مجموعه ورزشی در شهرک طلاییه به بهره‌برداری خواهد رسید و سه رشته پرطرفدار در این مجموعه‌ها فعالیت خواهند کرد.

این مسؤول گفت: یکی از عمده‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک افزایش فضاهای ورزشی در شهرستان است که در این مسیر موفق هم بوده است.

خادمی گفت: برای اولین بار در شهرستان همایش دوچرخه‌سواری را با مشارکت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در رده نونهالان و خردسالان در قرچک برگزار خواهیم کرد و مسیر این مسابقه کمربندی جنوبی خواهد بود که در دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک به بحث رونمایی از کتاب پیشکسوتان ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: کتاب پیشکسوتان و مو سپیدان شهرستان قرچک تهیه‌شده که در مراسمی با حضور محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی کشور رونمایی خواهد شد و از 150 پیشکسوت ورزشی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اداره ورزش شهرستان در یک سال گذشته استعدادیابی و شناسایی نفرات برتر شهرستان در مسابقات ورزشی بود که برای حضور قدرتمند در مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام/67037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول