اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

عضو هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطرح کرد

تلاش برای احیای بافت قدیم و روستاهای متروک در کشور

عضو هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی از تلاش برای احیای بافت قدیم و روستاهایی که متروک مانده‌اند، در کشور خبر داد.

تلاش برای احیای بافت قدیم و روستاهای متروک در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یکی از مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان سمنان عضو هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور شد.

«منیر تقدیسی»، مدیر اقامتگاه بوم‌گردی «نورخونه» در روستای پاده واقع در شهرستان آرادان، عضو هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور شد.

عضو هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در این خصوص گفت: فراهم کردن زمینه پیشرفت و رفع مسایل و مشکلات اقامتگاه‌های بوم‌گردی و جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات از هدف‌های مهم این جامعه حرفه‌ای است.

تقدیسی افزود: با توجه به سابقه فعالیت در حوزه گردشگری و فعالیت تخصصی در بخش اقامتگاه‌های بوم‌گردی به عنوان  عضو هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه حفظ و احیای بافت قدیم و روستاهایی که متروک مانده‌اند، از مهم‌ترین رویکردهای این جامعه است، گفت: با فراهم شدن احیای این مناطق فضای اشتغال و کار آفرینی رونق گرفته و زمینه بازگشت روستائیان به روستاها فراهم می‌شود.

تقدیسی افزود: حفظ و احیای بناها باید با توجه به حفظ اصالت و فرهنگ روستا انجام گیرد و باعث ترغیب روستائیان به اقامت در روستاها شود.

تقدیسی، بازنشسته صدا و سیما، تدوین‌گر فیلم و داری 18 سال سابقه فعالیت در حوزه گردشگری است.

وی از سال 1390 فعالیت تخصصی در حوزه اقامتگاه‌های بومگردی را آغاز کرده و هم‌اکنون به عنوان عضو هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌‌گردی کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول