اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیر آبفار کبودراهنگ خبر داد

برخورد با مشترکان پرمصرف، راهکار اصلی مدیریت آب

مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از برخورد با مشترکان پرمصرف آب خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کمبود آب، مدیریت مصرف از الزامات است.

برخورد با مشترکان پرمصرف، راهکار اصلی مدیریت آب

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، باقر پورقاسمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی مشترکان پرمصرف در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کمبود آب و از آنجا که بخشی از شهرستان کبودراهنگ با بحران کم آبی مواجه است، مدیریت مصرف از الزامات است.

وی راهکار اصلی مدیریت مصرف آب را برخورد با مشترکان پرمصرف عنوان کرد و افزود: در راستای مدیریت مصرف نیازمند همیاری و همکاری شوراها و دهیاری‌ها هستیم.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: متاسفانه برخی از مشترکان از آب شرب برای آبیاری درختان استفاده می‌کنند که با توجه به کمبود آب چنین کاری شایسته نیست.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف نیازمند همکاری مشترکان و فرهنگ‌سازی در این زمینه است، گفت: یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب روستایی، نگهداری و بازسازی تاسیسات است که در این راستا با بازسازی و تعمیر به موقع باید در حفظ و نگهداری تاسیسات نیز دقت صورت گیرد.

پورقاسمی ضمن تأکید بر جلوگیری از هدر رفت آب و مدیریت مصرف خاطرنشان کرد: عملیات حفاری و لوله‌گذاری و استانداردسازی انشعابات قسمتی از روستای گزل‌آباد بخش گل‌تپه از محل اعتبارات استانی توسط پیمانکار شرکت آغاز شده است.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول