اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

عرضه ضدویروس تازه برای ویندوز

برنامه های مختلف ضدویروس اگر چه قرار است امنیت رایانه ها را افزایش دهند، اما هر یک از آنها مشکلات و چالش هایی نیز دارند. اما مایکروسافت تلاش کرده این مشکل را به شیوه ای جدید برطرف کند.

عرضه ضدویروس تازه برای ویندوز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، برنامه های ضدویروس وظیفه اسکن کردن داده های مشکوک برای شناسایی انواع بدافزار را بر عهده دارند. اما بسیاری از این بدافزارها می توانند برنامه های ضدویروس را دستکاری و تخریب کنند.

 

مایکروسافت برای مقابله با این مشکل به استفاده از برنامه های ضدویروس اختصاصی و پیشرفته روی آورده است. از جمله این برنامه ها می توان به ویندوز دیفندر اشاره کرد. اما این شرکت در اقدامی جدید یک برنامه ضدویروس دیگر به نام Defender Antivirus ابداع کرده که از قابلیت های امنیتی خاصی برخوردار است.

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که انوع بدافزارها با نفوذ به آن نمی توانند قابلیت های دفاعی و امنیتی آن را تخریب کنند. قرار است این برنامه مدتی به طور آزمایشی به کار گرفته شود تا نقاط ضعف و قوت آن به خوبی شناسایی شود.

انتهای پیام/

https://www.engadget.com/2018/10/27/windows-defender-antivirus-sandbox/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول