اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش:

اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان و در رأس آن ملت ایران اسلامی است که همه عزادار آن حضرت هستند و در حال برگزاری این مراسم با شکوه و با عظمت هستند.

اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرز بین‌المللی شلمچه، امیر دریادار حسین خانزادی دقایقی پیش برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به زائران در مرز بین المللی شلمچه به همراه هیئتی نظامی و برخی مسئولان شهرستان و استانی وارد محوطه پایانه مسافربری این مرز شد.

وی با حضور در بین مواکب، به خادمان زائران اربعین دست‌مریزاد و خدا قوت گفت.

خانزادی سپس به سالن پایانه مسافربری رفت تا شرایط تردد زائران را بررسی کند و سپس برای پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران در بین ایشان حاضر شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملتی که در این مسیر قدم بر می‌دارد و شهادت یکی از آرمان‌ها و بالاترین افتخار برای آنان است به طور حتم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسارت ندارد.  

وی اظهار کرد: اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان و در رأس آن ملت ایران اسلامی است که همه عزادار آن حضرت هستند و در حال برگزاری این مراسم با شکوه و با عظمت هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به برپایی دو موکب در مرز شلمچه توسط پادگان شهدای تکاور خرمشهر اشاره و تصریح کرد: این موکب برای پذیرایی از زائرانی که این مسیر را برای رفتن به عراق انتخاب کرده اند، ظرفیت خوبی ایجاد کرده است.

خانزادی خاطرنشان کرد: همچنین یک بیمارستان صحرایی توسط این نیروی راهبردی راه‌اندازی شده که ظرفیت بسیار خوبی را برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی برای زائران در مرز شلمچه ایجاد  کرده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان تاکنون خدمات بسیار خوبی به زائران ارائه کرده است، اظهار کرد: به طور مثال دیروز بالغ بر ۷۰۰ نفر از زائران امام حسین از این بیمارستان خدمات درمانی گرفته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استقرار تیم واکنش سریع شامل آمبولانس و خودرو آزمایشگاهی اشاره کرد و گفت: با استقرار این تجهیزات در هر موقعیتی که نیاز به امکانات باشد، خدمات قابل ارائه هستند، ضمن آنکه یک پارکینگ هزار دستگاهی را نیز برای همکارانمان در منطقه شلمچه ایجاد کرده‌ایم تا بدون مزاحمت برای سایر مجموعه‌ها بتوانند به آسانی تردد و خدمات رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع امسال به نظر می رسد که نحوه خدمات رسانی، همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و آحاد ملت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تا امروز هم هیچ مسئله‌ای پیش نیامده است، امیدواریم تا پایان اربعین حداقل بالغ بر ۲۰ هزار نفر از زائران را پذیرا باشیم.

خانزادی با تأکید بر اینکه با تلاش همه نیروها امنیت و نظم بسیار خوبی در مرز شلمچه برقرار است، افزود: مردم با فرهنگ بسیار بالایی در این مسیر در حال حرکت هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مجموعه این هم افزایی کمک می‌کند تا این نهضت بسیار ارزشمند که پشتوانه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است  با نظم بسیار خوبی پا برجا بماند، این نهضت شعار مشخصی دارد و آن هم این است که همه اینجا جمع شده اند تا دنبال کننده راه امام حسین و نهضت او که ظلم ستیزی است باشند، امید است تا پایان اربعین این خدمات به خوبی ارائه شود.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول