اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نکاتی که قبل از خرید دستگاه لیزر دایود باید بدانید

دستگاه لیزر دایود تمام تیپهای پوستی “از جمله گونه‌های پوستی ۱ تا ۶ براساس طبقه‌بندی فیتزپاتریک” را به روشی ایمن و موثر درمان می‌کند.

نکاتی که قبل از خرید دستگاه لیزر دایود باید بدانید

مزایای لیزر درمانی با دستگاه لیزر دایود

  • پوستی صاف‌تر و بدون موهای زائد
  • درمانی موثر
  • بسیار سریع
  • درمانی سریع و کارآمد برای ناحیه‌های بزرگتری از بدن با حداقل ناراحتی
  • دارای پهنای پالس بلندی که حین درمان قابل تنظیم است.
  • درمان انواع پوست از جمله پوست برنزه، اکثر رنگ‌های مو با قطرها و عمق‌های متفاوت

دستگاه لیزر دایود تمام تیپهای پوستی “از جمله گونه‌های پوستی ۱ تا ۶ براساس طبقه‌بندی فیتزپاتریک” را به روشی ایمن و موثر درمان می‌کند. فلوئنس مناسب برای پوست‌های تیره‌تر و برنزه معولاً پایین‌تر است و پهنای پالس مناسب بیشتر است تا لایه ی اپیدرم آسیب نبیند. اگر پارامترهای درمان به درستی تنظیم شوند، افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایود بهره مند شوند.

چگونه برای لیزر درمانی موهای زائد آماده باشیم؟

موهای زائد هر قسمت از بدن را که قرار است تحت درمان قرار بگیرند به جز موهای صورت از شب قبل با تیغ اصلاح کنید. اگر موها بلند باشد اشعه ی لیزر هدر رفته و باعث می شود فقط ساقه ی مو و پوست سوزانده شود. تنها یک میلی متر مو از سطح پوست بیرون باشد کافی است.اما موهای صورت معمولا هورمونی هستند به این خاطر بهتر است صبر کنید تا متخصص قبل از لیزر آنها را بررسی کند.

شما موظف هستید هرگونه تغییر در وضعیت سلامتی عمومی خود را نظیر:

شروع استفاده از داروهای جدید یا بارداری و حتی قرار گرفتن در معرض آفتاب را به متخصص اطلاع دهید.

عوارض و مزایای دستگاه لیزر دایود
روش لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

متخصص پوست هندپیس دستگاه لیزر را روی بدن حرکت می‌دهد.

رنگدانه‌های واقع در فولیکول‌های مو در زیر سطح پوست تابش‌های آنی کاملاً کنترل شده‌ای از پرتو لیزر را به طور انتخابی جذب می‌کنند. نور جذب شده مو را گرم می‌کند، در نتیجه قابلیت رشد مجدد فولیکول آسیب می‌بیند و از بین می‌رود، بدون این که بافت اطراف کمترین آسیبی ببیند.

فولیکول‌های مو معولاً در هر زمان معین در چرخه‌های رشد متفاوت قرار دارد؛ ازآ نجایی که فولیکول باید در مرحله رشد فعال باشد تا لیزر بر آن اثر بگذارد، چند جلسه درمان باید در یک بازه زمانی چند ماهه انجام شود تا تمام فولیکول‌های مو از بین برود. لیزر موهای زائد با دستگاه دایود فولیکول‌های مو یا ساختارهایی را به طور گزینشی از بین می‌برد که مو را می‌رویاند. فولیکول‌ها در هر جلسه به حدی غیرقابل ترمیم آسیب می‌بیند، در نتیجه مو دیگر رشد نخواهد کرد.

این دستگاه لیزر از دایودهای پیشرفته و جدید برای از بین بردن سریع و راحت موهای زائد استفاده می‌کند. به علاوه این درمان کاملاً بدون درد است و هیچ نیازی به استفاده از کرم بی‌حس کننده نیست.

اپلیکاتور لیزر دایود

اپلیکاتور لیزر دایود در واکنش به نیاز مبرم به رفع موهای زائد تمام نقاط بدن طراحی شد. لیزر دایود ناحیه‌های بزرگ را به سرعت با تاثیر بالا و در نهایت راحتی صاف و بدون مو می‌کند. رفع موهای زائد با لیزر دیود یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد است.

بیمار ناراحتی مختصری را حین حرکت کردن هندپیس روی بدن حس می‌کند که آن‌قدر جزیی است که استفاده از کرم بی‌حسی ضرورتی ندارد. اپلیکاتور دایود به دلیل امکان درمان موثر انواع پوست در کمترین تعداد جلسات، “استاندارد زرین” لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. چون برخلاف روش‌های دیگر لازم نیست هندپیس دو بار از روی یک ناحیه عبور داده شود، جلسات درمان کوتاه‌تر است.

تعداد جلسات لازم
در چرخه عمر مو سه فاز آناژن (فاز رشد)، تلوژن (فاز استراحت) و کاتاژن (فاز ریزش) وجود دارد.

فقط در فاز آناژن است که لیزر می‌تواند فولیکول مو (درمال پاپیلا) را تخریب کند، آن را گرم کند و مو را برای همیشه از بین ببرد. تمام موها به طور همزمان در فاز آناژن قرار ندارد، بنابراین چند جلسه درمان باید انجام شود.

نتایج

ایمنی دستگاه لیزر دایود در حذف دائمی موهای زائد برای انواع پوست ثابت شده است.

برای نتیجه گیری مطلوب معمولا تعداد جلسات درمان بین ۷تا۹ جلسه در فاصله های ۴تا ۸ هفته ای تکرار می شود تا ۸۰% از موهای ناحیه ی تحت درمان کامل از بین بروند. فولیکول مو زمانی که اشعه ی لیزر را جذب می کند از بین می رود و دیگر هیچ وقت رشد نخواهد کرد در بعضی مواقع فولیکول ها به حالت کمون قرار دارند و با تغییرات هورمونی یا بخاطر بالا رفتن سن شخص مجدداََ فعال می شوند اما به صورت خیلی روشن و کم پشت به حالت کرکی..

فولیکول‌های مو در بعضی موارد نسبت به درمان مقاوم است، نیاز به جلسات درمان بیشتری دارد یا پس از مدتی معمولاً به دلیل عدم تعادل‌های هورمونی دوباره رشد می‌کند.

عوارض

لیزر درمانی کمی سوزش خفیف را بهمراه دارد، اما اکثر مراجعین به راحتی آن را تحمل می کنند. ولی در برخی نقاط بدن به دلیل مقاومت بالا سوزش بیشتر است و می توانید در صورت لزوم از کرم های بی حسی استفاده کنید.لیزر درمانی موهای زائد هیچگاه عوارض شدیدی نداشته به شرط انتخاب صحیح کلینیک درمانی شما..

از عوارض جزئی و معمول لیزر موهای زائد می توانیم به قرمزی و ورم پوست فرد اشاره کرد که آن هم تا روز بعد کاملا از بین رفته و شخص می تواند همان روز فعالیت های روزمره ی خودرا آغاز کند.

هزینه

قیمت دستگاه لیزر دایود به سطح ناحیه ی درمان_ تعداد ناحیه های تحت درمان و تعداد جلسات بستگی دارد .

برای مشاوره رایگاه به سایت ما مراجعه کنید . http://diodealmalaser.ir/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول