اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر نظارت بر کیفیت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

علت دقیق آلودگی آب روستای دریاس مهاباد تاکنون مشخص نشده‌است

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت و کیفیت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هم اکنون در حال بررسی ریشه اصلی موضوع آلودگی آب روستای دریاس مهاباد بوده و فعلا نمی‌توان گفت که علت دقیق آلودگی چشمه چه بوده است.

علت دقیق آلودگی آب روستای دریاس مهاباد تاکنون مشخص نشده‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کوشیار اعظم واقفی امروز در جمع خبرنگاران که به دلیل آلودگی آب روستای دریاس در مهاباد برگزار شد اظهار کرد: همکاران شرکت آب و فاضلاب به طور روزانه کار کلرسنجی و نمونه‌برداری را انجام می‌دهند.

وی افزود: با وجود همه پیش‌بینی‌های انجام شده، اما گاهی احتمال وجود آلودگی در آب وجود داشته و به همین سبب، نمونه برداری به صورت مکرر انجام می‌شود.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت و کیفیت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: علاوه بر آن در شرایط وقوع چنین حوادثی،  تعداد  نمونه‌برداری‌ها افزایش یافته و در این شرایط باید بهداشت شخصی بیش از پیش رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بررسی آب دو چشمه روستا انجام شده است اظهار کرد: با توسعه روستاها، چشمه‌ها  نیز آلوده شده و در مناطق دیگر کشور نیز این موارد به واسطه استفاده از چشمه‌ها روی داده است.

واقفی با تاکید بر اینکه نباید از منابع آب نامطمئن استفاده شود افزود: منابع غذایی نیز می‌تواند باعث آلودگی شده و این بررسی‌ها در حال انجام است و هم‌اکنون در حال بررسی ریشه اصلی این موضوع بوده و فعلا نمی توان گفت که علت دقیق آلودگی چشمه چه بوده است.

انتهای پیام/ع

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول