اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس پلیس آگاهی گلستان:

تمامی سارقان صرافی شهرستان گرگان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری تمامی سارقان صرافی گرگان خبر داد و گفت: در 16 مهرماه جاری تعدادی از سارقین با نقشه قبلی از صرافی «توریست» واقع در خیابان ولی‌عصر شهرستان گرگان سرقت کردند که خوشبختانه تمامی این سارقان توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

تمامی سارقان صرافی شهرستان گرگان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی مروتی صبح امروز درخصوص سرقت از صرافی شهرستان گرگان در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در 16 مهرماه سال جاری تعدادی از سارقین با برنامه‌ریزی و نقشه قبلی از صرافی «توریست» واقع در خیابان ولی‌عصر شهرستان گرگان سرقت کردند که با تلاش مردم و پلیس آگاهی استان گلستان تمامی این سارقان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در خصوص نحوه سرقت از صرافی شهرستان گرگان ابراز کرد: سارقان، یکی از کارمندان این صرافی را در نزدیکی محل سکونتش ربوده و کلیدهای صرافی را از او به سرقت بردند و با شگردهای خاصی رمز گاوصندوق صرافی را به دست آورده و صبح روز بعد دو نفر از سارقان با صورت‌های پوشیده به داخل صرافی ورود کرده و اقدام به سرقت پول و ارز و طلا از این صرافی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اینکه کارمند صرافی تا پایان سرقت گروگان سارقان بود، خاطرنشان کرد: سارقان گوشی موبایل کارمند صرافی را تصرف کردند تا با کسی تماس نگیرد و تقریبا 14 لغایت 15 ساعت بعد از سرقت از صرافی این سرقت به پلیس آگاهی گزارش شد و از لحظات آغازین گزارش ما اقدام به تحقیقات میدانی کردیم.

مروتی اذعان کرد: خوشبختانه با کمک مردم توانستیم بعد از مدت یک هفته سارقان را شناسایی کنیم ولی چون از شهرستان گرگان خارج شده بودند تا روز دهم سرقت از صرافی که سارقان دور هم جمع شدند ما وارد عمل شدیم و تمامی سارقان را دستگیر کردیم.

وی با بیان اینکه اکثر پول‌ها، ارز و طلاهای سرقت شده را از سارقان صرافی ضبط کردیم، تصریح کرد: سه نفر از سارقان را در یک عملیات دستگیر کردیم و یک نفر دیگر که به بندرعباس متواری شده بود را در عملیات دیگری دستگیر کردیم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول