اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

در نیمه نخست امسال انجام شد

پرداخت 509 جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از یک میلیارد و 142 میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 509 زوج زیرپوشش کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال پرداخت‌ شده است.

 پرداخت 509 جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هدایت صفری صبح امروز در جمع خبرنگاران گزارشی از خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک‌هزینه ازدواج در6 ماهه نخست امسال ارائه کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: هدف کمیته امداد از ارائه این خدمت توسعه و ترویج ازدواج آسان و به هنگام در بین جامعه هدف این نهاد است.

صفری افزود: به‌منظور کمک به تأمین 274 فقره جهیزیه و 206 مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد 29 نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در 6 ماهه نخست سال 97 مبلغ یک میلیارد و 142 میلیون تومان پرداخت شده است که 258 مورد آن در مناطق محروم هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: باهدف تحکیم نهاد خانواده و توجه به ابعاد معنوی جامعه هدف دوره‌های آموزشی متناسب با گروه‌های هدف در قالب آیین همسرداری و فرزندپروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه و یا تلفن گویای 0968877 در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول